|
Сабақтың тақырыбы |
Кезектес салалас құрмалас сөйлем | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Кезектес салалас құрмалас сөйлем, жасалуы туралы кеңінен түсінік беру. Мысалдар арқылы дәлелдей білуге, жаттығу барысында таба білуге үйрету. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Оқулық, дидактикалық материал. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижелері |
Тапсырманы орындау барысында өз ойларын еркін жеткізе алады. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады. Тапсырмаларды талдай алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қамтылатын модульдер |
СТО әдістері (топтастыру, диалогтік әдіс, әңгіме- дебат), сұрақ- жауап әдісі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қадамдар |
1.Үй тапсырмасын тексеру 2.Интерактивті тақтаны пайдалану 3.Топпен жұмыс 4. Рефлексия 5. Бағалау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің әрекеті Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
1. Ұйымдастыру 2. Оқушының зейінін сабаққа аударту 3. Топқа бөлу . 1-топ. «Салалас» 2- топ. «Сабақтас» 3- топ. «Аралас»
4. Бағалау бетшелерін тарату . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушы әрекеті |
Мұғаліммен амандасу Үй тапсырмасына жауап беру. Сәйкестендіру кестесі арқылы пысықтау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
I.Қызығушылықты ояту (3 мин) |
Берілген сөздерді қатыстырып өлең шумағын немесе сөйлем құрастырыңдар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
II. Мағынаны тану
|
Оқулықпен жұмыс. 122 бет. Слайдпен таныстыру. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар
|
118- жаттығу: топтастыру 117-жаттығу: Сөйлемдерді салаластыра байланыстыру Әр топқа тапсырма Кестеде берілген жалғаулықтардың қай салаласқа тән екенін табу.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Гитарамен орындалған поппури | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
III. Ой толғаныс
|
1топ. Кезектес салаластың мақсаты. 2-топ. Кезектес салаластыңжалғаулық шылаулары. 3-топ. Кезектес салаластың тыныс белгілері. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Кезектес салалас құрмалас сөйлем. 119- жаттығу. М.Мақатев «Жастық» өлеңі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Оқушыларды бағалау парағы арқылы бағалау, жиынтық бағалау. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» әдісі арқылы |
Оқушыларды бағалау парағы
|
№ |
Оқушыныңаты-жөні |
Үйтапсырмасы |
Қызығушылықтыояту |
117- жаттығу 118-жаттығу |
Кестетолтыру |
қорытынды |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
Оқушыларды бағалау парағы
|
№ |
Оқушыныңаты-жөні |
Үйтапсырмасы |
Қызығушылықтыояту |
117- жаттығу 118-жаттығу |
Кестетолтыру |
қорытынды |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
Оқушыларды бағалау парағы
|
№ |
Оқушыныңаты-жөні |
Үйтапсырмасы |
Қызығушылықтыояту |
117- жаттығу 118-жаттығу |
Кестетолтыру |
қорытынды |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|