"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      
"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      

Әлеуметтік желілер

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқу қызметі

2018-2019 оқу жылындағы  I ж

 

Колутон орта мектебінің оқу жұмысын талдауы.

 

2018 – 2019 оқу жылында оқу процесінде «Білім беру» ҚР заңымен, білім беру мекемесінің типтік ережелерімен, мектеп жарғысымен, бұйрықтар және жоғары тұрған білім беру органдарының қаулысымен басшылық етті.

Жалпы орта білім беру мектебі – бұл мемлекеттік білім беру мекемесінің бір түрі, бастауыш, негізгі жалпы және жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады және оқушылардың белсенді интеллектуалды еңбекке, шығармашылық және түрлі ғылымдардың негізін зерттеу қызметімен айналысуға дайындайды.

            Мектеп жұмысының мақсаты мен міндеттері: педагогикалық кадрлардың кәсіби шеберлігін арттыру негізінде оқу үдерісінің тиімділігін арттыру.

         1. Оқушылар контингентінің мінездемесі:

2018- 2019 оқу жылында Iж/ж мектепте 134 оқушы оқыды. Олардың ішінде 1 -4 сыныптарда – 48 оқушы; 5- 11 сыныптарда – 86 оқушы.

       

         Бес күндік жұмыс кестесі. Сабақтар 2 ауысымда өткізілді.

        

         2. Педагогикалық кадрлардың құрамы

Білім берудің сапасы жоғары дәрежеде педагогикалық кадрлардың кәсіби қасиеттеріне, біліктілігіне, қабілетіне және жұмыс тәжірибесіне байланысты. Мектептегі педагогтар саны – 27 адам, олардың ішінде 2 психолог.

            Педагогтардың  білімі

Жоғарғы педагогикалық білімі бар 23 адам (85,0 %)

Орта – кәсіптік білімі бар 4 адам (15,0%)

             Педагогтардың біліктілігі;

Мұғалім – зерттеуші- 2адам (7%)

Мұғалім – сарапшы – 1 адам (3%)

 Мұғалім- модератор – 1 адам(3 %)

Жоғары санатты біліктілігі бар 2адам (7%)

Бірінші санатты біліктілігі бар 7 адам(29%)

Екінші санатты біліктілігі бар 8 педагог (29%)

Санаты жоқ 6 мұғалім (22%)

Педагогикалық өтілі;

 3- ж.баст–  3адам. –   11%

3 -тен  15 ж.дейін  - 6 адам- 22%

16 ж  - 25 ж.дейін - 11 адам- 40 %

25 жылдан жоғары - 7 адам.- 25 %

Мұғалімдердің жастық құрамы:

30 жасқа дейін – 5 адам (18%) 

 30-50 жас аралығында – 17адам  - 64%

 50 ж.асқан– 5 адам- 18%

Педагогикалық ұжымның орташа жасы-41 жас.

3. Оқу барысы

2018-2019 оқу жылының Iж/ж соңында мектепке 134 оқушы оқытылды.

Үздік оқитын оқушылар: - 18 оқушы

Жақсы оқитын оқушылар: - 41 оқушы  

I ж/ж бір«4» бітірген: - 2 оқушы

I ж/ж бір«3» бітірген: - 10 оқушы

Білім сапасы:мектеп бойынша жалпы - 44%.

Сынып

Оқушылар саны

Үздік оқитын

Жақсы оқитын.

Бір

 «4»

Бір  «3»

%

үлгерім.

%

Білім сапасы

1 а

3

       

100%

 

6

       

100%

 

8

Мажит Е Марат Айзада

 Мусулканова Д, Кокенова Дильназ

 

Кокенов Д ( қаз тілі)

100%

50%

6

Шмик А Сахапов Алмаз

Байсеитов А, Набиев С, Жилгильдинова Я, Балгабаев Э

     

100%

12

 Тлеуова А, Шокыбаев Е

Амангелді А, Бейсекеева А,  Дзюбенко Р, Сагимбаева Ф

Сагимбаева Ф (ағылш)

Сембай Ж ( орыс тілі) Турсунова А( матем)

100%

50%

9

Досмагамбетова Ж Абденова А

Адай А, Тасбулатова Аружан

 

Ахболат Қ ( орыс тілі)

100%

44%

4 б

4

 

Алехина Л, Асанов А, Сергазин А

   

100%

75%

5 а

8

 Молдагайсин А

Аугалиева А,  Бакболат Г, Бахатбек Ж, Куанышбеков Д

Бакболат Г( орыс тілі)

Серікпай М ( орыс тілі)

100%

62%

4

Бахатбек С

 Ахболат А

 

Рыспекова А ( мат)

100%

50%

10

Балгабаев С, Мажит Г

Сахапов Р, Грефенштейн М

 

 

Зорина В( матем)

 

40%

7 а

5

 

Каиржанова Ж, Рыспеков С, Турсунова Ж

 

Толегенов А ( ағылш), Шокыбаев А ( ағылш)

100%

60%

8 а

         9

 

Каирова А, Бейсекеева Б

 

Искакова Г ( ағылш)

100%

22%

9 а

9

       

100%

0%

5

Абильдина А

Сергазин А

     

40%

10а

9

 

Абденов А, Жанакулова Н, Набиева Д, Тлейхан М

     

44%

10б

7

Дьяченко В

Муратов Н, Токешов А, Дьяченко Н

     

56%

11а

13

Амырканова К, Сеитова А, Смагулова А

Бахатбек Н, Искаков Д, Кунжаксина А ,Шокыбаев С

     

53%

11б

7

Копеш Д

Набиева Д, Спильный Д

     

43%

Мектеп бойынша

134

18

41

2

10

100%

44%

 

Қорытынды:

 

2018-2019 оқу жылындағы I ж/ж мектеп оқушыларының мектептегі көрсеткіштерінің нәтижелерін талдау білім сапасының деңгейі қолайлы екендігін көрсетеді. Сонымен бірге білімнің қауіпті деңгейі 9 «А» сыныбындағы білім сапасының көрсеткіші - 0%, 7а-нің қанағаттанарлық деңгейі - 22%.

Ұсыныстар:

 - білім сапасын жақсарту үшін сынып жетекшілері, пәндер бойынша «3» бар оқушылармен жеке жұмысын ұйымдастыруға бағынатын мұғалімдермен жұмыс істеу керек. - Әдістемелік бірлестік отырыстарында жылдың нәтижелерін қарастыру үшін әдістемелік бірлестік жетекшілері. - пән мұғалімдеріне сабақтарды жоспарлауда оқушылармен жеке жұмыс жүйесімен ойлау, білімдердегі кемшіліктерді уақтылы анықтау, кемшіліктерді өз уақытында жоюды ұйымдастыру. - пән мұғалімдері 5-9 сыныптарда үздік оқушыларды және жақсы оқитын оқушыларды сақтау мақсатында сабақтастық бойынша жұмыстарды жүргізеді.

             Бағытталған мектептің қызметін талдау

Оқытушылар құрамы жалпы және орта білім туралы заңды құжаттар, мемлекеттік бағдарламаларды өз жұмысында басшылыққа алды. Оқу үрдісін ұйымдастыру Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық құжаттармен реттеледі және «кілт ретінде инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша жүйелі әрекетті қамтамасыз ету мәселесін шешуге бағытталған болатын талаптарға сәйкес, білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері негізінде жүзеге асырылды.

             Әдістемелік жұмыстың мәртебесін және нәтижелерін талдау                      

Мектепте құрылған әдістемелік кеңес басымдықты психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге үлес қосты, әдістемелік бірлестіктердің өзара іс-қимылын үйлестірді, педагогикалық қызметкерлерге «Білім беру сапасын жақсартудың басты бағыты ретінде инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша жүйелік іс-әрекетті қамтамасыз ету»Әдістемелік кеңестің бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес (қыркүйек) және «Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі – сапалы білім берудің негізі» (қараша) тақырыбында 2 семинар өткізілді,«Белсенді оқыту арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту» (сертификатталған оқытушылар),«оқушылардың функционалды сауаттылығын дамыту факторы ретінде сабақтардағы қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану» (ӘБ ЕМЦ), «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында оқу үдерісін қалыптастырудың заманауи тәсілі».

            Балалардың жекелеген интеллектуалды, шығармашылық, әлеуметтік қабілеттерін дамыту үшін оңтайлы жағдайлар жасау үшін пәндік апталар жыл сайын өткізіледі. Табиғи ғылымдар пәндерін әдістемелік біріктіру пәндік аптасын ұйымдастыру және өткізуді атап өткім келеді. Сабақтан тыс іс-шаралар әртүрлі нысандармен, міндеттермен, жоспарланған әрекеттердің жүйелі сипатымен сипатталады.

            Сонымен бірге, әдістемелік бірлестіктердің барлық жетекшілері оқудан тыс іс-шараларды жүргізудің мазмұнын, нысандарын, мұғалімдерді даярлау мен өткізу сапасына назар аударуы керек.

           

 

            2018 - 2019 оқу жылындағы Iж/ж мектептің жұмыс әдістемелік бірлестігін талдау нәтижесінде қалыптастырылған негізгі міндеттердің бірі мұғалімдердің педагогикалық дағдыларын жетілдіру, пәндердің біліктілігі мен біліктілігін арттыру, жаңа педагогикалық технологияларды енгізу негізінде оқу сабақтарын өткізу сапасын жоғарылату, әрбір оқушының психикалық және физикалық дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау мектебінде. Осы мақсатта мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктері жұмыс істеді:

           Бастауыш мектептің мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі – жетекшісі Каркенова А.Б (екінші біліктілік санаты);

           Гуманитарлық саладағы мұғалімдер әдістемелік бірлестігі  - жетекшісі Куц Е.А (екінші біліктілік санаты);

           Жаратылыстану-математика бағытындағы мұғалімдер әдістемелік бірлестігі – жетекшісі Смагулова М.  (екінші біліктілік санаты);

           Эстетикалық бағыттағы әдістемелік бірлестігі  - жетекшісі Жұмабай Б (бірінші біліктілік санаты);

                                                                                              

         Әдістемелік бірлестіктердің қызметі бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырылды және жұмыс тоқсанына 1 рет циклограммаға сәйкес өткізілді.

              Сонымен бірге, мен мазмұнның сапасына, әдістемелік бірлестіктерді (жұмыс жоспарлары, кездесулердің хаттамалары) жобалау және сүйемелдеуге назар аударғым келеді.

Мектепте жас мамандармен жұмыс жүргізілуде. Әр жас маман үшін тәжірибелі оқытушылардан тәлімгер бекітілген. Жас мұғалім мектебінің жұмысы ұйымдастырылды. ӘБ қызметі бекітілген жоспарға сәйкес жүзеге асырылды, оның мақсаты: - жас оқытушылардың кәсіби қажеттіліктерін қамтамасыз ету; - олардың кәсіби құзыреттілігінің өсуіне ықпал ету; - мектепте, мамандықта бейімделуге көмектесу.

              Сонымен қатар мектептің әдістемелік жұмысындағы кемшіліктер атап өтіледі: - педагогикалық тәжірибені жалпылау бойынша жеткіліксіз жұмыс; - тиісті деңгейде емес, оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалау жүйесіне ықпал ететін оқыту технологиясы мен оқыту әдістемесі мұғалімдерінің меңгеруі.

           

            Әдістемелік жұмыстарды жетілдіру бағыттары:

 Педагогикалық және басқарушылық кадрларды аттестаттау

2018-2019 оқу жылында сертификаттаудан 4 мұғалім өтті. Олардың ішінде мұғалім - зерттеуші - 2 адам, мұғалім - сарапшы - 1 адам, мұғалім - эксперт - 1 адам.

             Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру

Мектеп қызметінің тиімділігінің маңызды көрсеткіші білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ету болып табылады. Бұл мұғалімдерді дамыту үшін өте маңызды. Біліктілікті жоғарылату курстарында - 7 адам өтті.


   I ж/ж бойынша дарынды балалармен жұмыс.

                                                                                                                                                                                                                                           Мектеп дарынды балаларды анықтау, қолдау, дамыту және әлеуметтендіру бойынша жұмыстар жүргізіп жатыр. Мектепте талантты және дарынды балалармен жұмыс істеудің дәстүрлі нысандары пәндік олимпиадалар, конкурстар болды.Осы Iж/жылдықта   пәндер бойынша мектеп олимпиадасы өтті. Мектепішілік олимпиадаға 55 оқушы қатысты, оның ішінен 10 оқушы аудандық олимпиадасына қатысуға жолдама алды.   Сондай-ақ, мектеп оқушылары «КИО», «НИО», «Ақбота», «Британдық бульдог»  қашық олимпиадаларына белсене қатысты.

 

Оқушының аты – жөні

сынып

нәтижесі

Копеш Диас

11б

Аудандық олимпиадасында информатика пәні бойынша 1 жүлделі орынның иесі.

Облыстық олимпиадаға қатысып, сертификат алды.

 

Абильдина Ариана

Аудандық олимпиадасында информатика пәні бойынша 1 жүлделі орынның иесі.

Базаркүл Жансая

10а

Аудандық олимпиадасында қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша 1 жулделі орынға ие болды. Облыстық олимпиадаға қатысып, сертификат алды.

Смагулова Арай

11а

Аудандық олимпиадасында қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша 3 жулделі орынға ие болды.                                        5-6 сынып оқушыларының I қалалық кешендік олимпиадасына қатысады

                                                              

Алехина Лиана

Республикалық интеллектуалдық марафондың жеңімпазы ( диплом 3 орын)

Куанышбеков Дамир

Республикалық интеллектуалдық марафондың жеңімпазы ( диплом 2 орын)

Молдагайсин Альмансур

Республикалық интеллектуалдық марафондың жеңімпазы ( диплом 2 орын)

Досмагамбетова Жансая

Республикалық интеллектуалдық марафондың жеңімпазы ( диплом 3 орын)

Тлеуова Аяжан

 Математика пәнінен қашықтық олимпиадасына қатысты ( Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада)

 Қазақ тілі пәнінен қашықтық олимпиадасына қатысты ( Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада)

Сагимбаева Фатима

 Математика пәнінен қашықтық олимпиадасына қатысты ( Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада)

Бейсекеева Алия

Қазақ тілі пәнінен қашықтық олимпиадасына қатысты ( Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада.

Дзюбенко Роман

Қазақ тілі пәнінен қашықтық олимпиадасына қатысты ( Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада) диплом 3 дәрежелі.                                                          

Турсунова Аружан

Дүниетану пәнінен қашықтық олимпиадасына қатысты ( Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада) екінші дәрежелі диплом

Марат Айзада

Қазақ тілі пәнінен қашықтық олимпиадасына қатысты ( Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада) бірінші дәрежелі диплом

Мажит Ерхан

 Математика пәнінен қашықтық олимпиадасына қатысты ( Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада) бірінші дәрежелі диплом

Шокыбаев Ерасыл

Ағылшын тілі пәнінен  қашықтық олимпиадасына қатысты ( Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада) үшінші дәрежелі диплом

Дашкевич Полина

10б

КИО. Участник республиканской дистанционной олимпиады по географии( 1 место)

Спильный Даниил

11б

КИО. Участник республиканской дистанционной олимпиады по географии( 2 место)

Международный интернет- олимпиады « Солнечный свет» по математике . диплом 1место

Муратов Нуржан

10б

КИО. Участник республиканской дистанционной олимпиады по географии( сертификат)

Дьяченко Николай

10б

КИО. Участник республиканской дистанционной олимпиады по географии( сертификат)

Токешов Адильбек

10б

Международный интернет- олимпиады « Солнечный свет» по математике . диплом 1место

Сергазин Адиль

Международный интернет- олимпиады « Солнечный свет» по математике . диплом 1место

Олимпиадалар мен жарыстардың қорытындысы бойынша проблемалар бар екендігі айқын:

- оқушылар пән олимпиадаларына, олимпиадаларға және конкурстарға дайындауға жеткілікті жұмыс жоқ, осы тақырып бойынша жоғары баға алған оқушылар жиі қатысады, бұл жүлделі орынға жету үшін жеткіліксіз

Қажетті өзгерістердің тізімі:

- Олимпиадаға оқушыларды дайындау бойынша жүйелі жұмыс;

- оқу жылында оқушыларды мақсатты түрде дайындау

оқушылардың ғылыми қоғамдастығының қызметі;

- тапсырмаларды мұқият дайындау, тапсырмаларды түзету керек

қазір зерттелген материал.

Қорытынды:

Әдістемелік жұмыста кешенді зерттеуді, талдауды және дамытуды талап ететін бірқатар шешілмеген проблемалар бар, атап айтқанда:

• мұғалімнің тәжірибесін сыртқы ұсынудың жеткіліксіз деңгейі

Ұсыныстар:

Мұғалімдер оқушылармен мақсатты жұмысты тек сыныптан тыс емес, сонымен бірге мектеп сағаттарында шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін ұйымдастыру;

 • әдістемелік бірлестік басшыларының педагогикалық тәжірибені жинақтау және жинақтау бойынша жұмыстарды бақылау ;

•әдістемелік бірлестіктер кәсіби дағдыларын жетілдіру бойынша жұмысында келесі дағдыларға назар аударыңыз: сабақты дайындау технологиясы және оның өзін-өзі талдау, өз қызметін бақылау, жаңа технологиялар мен олардың элементтерін пайдалану.

 • мұғалімдер оқытуда жаңа технологияларды қолдану бойынша жұмысты жалғастырады: жобалық қызмет, оқыту және жобаны дайындауда ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану;

 • мектеп жаттықтырушылары деңгейлік курстарды аяқтамаған мұғалімдер үшін мектепке дейінгі курстар ұйымдастырады.

Жаңартылған күні: 10.10.2020 18:00
Құрылған күні: 17.03.2019 17:52

Текст