Оқушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау және жою бойынша жұмыс — әр мұғалім қызметінің ажырамас бөлігі. Бұл жұмыстың уақытылығы мен мұқияттылығы — жоғары оқу нәтижелерінің КЕПІЛІ.
Оқушылардың білімдеріндегі кемшіліктер мен олқылықтарды анықтау және жою бойынша жүйелі жұмыс — оқыту сапасын арттырудың негізгі шарттарының бірі. Мұғалім жалпы қабылданған нысандарды қолдануы керек және өзінің бақылау құралдарын ойлап табуы керек, олардың шеберлігі артта қалудың алдын алады және әр оқушының белсенді жұмысын қамтамасыз етеді.
Біздің мектептің мұғалімдері оқушылардың білімі мен олқылықтарын жою және толтыру бойынша жұмыс жоспарларын жасады. Педагогтер арасында пәндерді оқытудағы проблемалық мәселелерді анықтау мақсатында сауалнама жүргізілді. Ата-аналармен жүйелі жұмыс жүргізілуде. Білімдегі олқылықтарды жою бойынша қосымша сабақтар, кеңестер, жеке жұмыстар ұйымдастырылды. Қаңтар айында бастауыш сынып мұғалімі Ж.Ж. Досмағамбетова "бастауыш сынып оқушыларының білімдеріндегі олқылықтарды жою мәселесін шешу"тақырыбында семинар өткізді. Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс тиімділігін күшейту үшін жаңа білім беру технологиялары, акт, оқытудың инновациялық нысандары мен әдістері қолданылады: тақырыптық талқылау, іскерлік ойын, жеке-бағдарланған тәсіл (жеке қабілеттердің дамығандығын және оқу еңбегі біліктерінің қалыптасу деңгейін ескере отырып, құруды оқыту) және сабақтың барлық кезеңдерінде әртүрлі деңгейлік саралау. Ай сайын білім алушылардың үлгеріміне мониторинг жүргізіледі. Қорытынды аттестаттауға дайындалу үшін кітапханашылар кітапхана қорын анықтамалықтармен және оқулықтармен толықтырады. Оқу жылының басынан бастап пәндер бойынша факультативтік сабақтар өткізіледі.Үлгерімі төмен білім алушыларды қолдау бойынша психологтардың жұмысы ұйымдастырылды.
Оқу ісінің меңгерушісі: С. Бейсекеева