Тақырыбы: Ертедегі саяхат
Сабақтың мақсаты: Уақытқа қатысты термин сөздерді қолдану, Туризмнің мәнін
түсіндіру,туристердің мақсаттарын анықтау,
Картадан Астананы орналасқан жерін анықтау, көрікті жерлерін сипаттай білу.
Күтілетін нәтиже: Саяхат туралы өз пікірін білдіре алады.
Термин сөздерді қолдана біледі.
Тірек сөздер: Саяхат-Путешествие-Travel.
Астана-Столица –Capital city
Тренинг: Балалар, бұл қандай құс?
-Иә. Құстардың төресі –бүркіт. Ол биікте самғайды. Қараңдар, мойнында хат бар екен. Жасырылған сөздерді бір-бірлеп алып әрқайсысы өз тобына орналасу.
Әр топ «Топ көшбасшы»-сын сайлау. Топ атаулары «Аспан», «Жер» және «Су» деп аталады.
Үй жұмысы: Сақтар деп кімдерді айтамыз?
Сақтар патшайымы кім?
Әшекей бұйымдарды қандай металдан жасады?
Ғұндар қалай өмір сүрді?
Ғұндар неліктен қоңыс аударып жүрді?
Ғұндар қандай шаруашылықпен айналысты?
Қызығушылығын ояту:
- Саяхат-
Мағынаны тану: Оқулық 55б. Оқу, өзара пікір алмасу ( ішкі және сыртқы шеңбер
құру).
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Бір отырып, бір тұрып,
Орнымызға қонайық.
Картамен жұмыс: Астана-еліміздің бас қаласы. Онда заманауй сәулетті гимараттар өте көп.
Слайд: «Астана-болашақ қаласы».
Ой толғаныс:Сендер тағы қандай жерлерді білесіңдер? Сипаттап айту.
Топпен жұмыс: Әр топ өз атауларына сай саяхаттау көлік түрлерін суреттеу.
Дарында оқушылармен жұмыс: Әртүрлі заттардан өзіне ұнаған гимаратты модельдеу,
қорғау.
Қорытынды: Мен не үйрендім?-формативтік бағалау парағымен жұмыс.
Кері байланыс: Сабақ ұнады ма?
Қандай тапсырмада қиналдың?
Қандай жаңа білім алдың?
Көңіл-күйіміз қалай? басбармақпен
Өзін-өзі бағалау және қорытынды .
Нәтижелерін қыран хатына салу.
Үйге: «Саяхат» тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталау