Пәннің аты: Қазақ тілі |
Күні: 07.02.2017. |
Мұғалім: Абдрахманова С.К |
Сынып: 4"б" |
Кабинет: №7 |
|
Тақырыбы |
Хайуанаттар бағы. |
|
Мақсаты:
|
хайуанаттар бағының қандай екенін, қандай жануарлар бар екенін айта алуға үйрету.
|
|
Күтілетін нәтиже |
хайуанаттар бағының қандай екенін және ондағы жануарларды сипаттай білу; берілген құрылымдық үлгі бойынша сұрақ қоя алу; тақырып бойынша берілген белсенді сөздік корды сөйлеу барысында қолдану.
|
|
Көрнекі құралдар |
Жануарлар суреттері, слайд, текше |
|
Психологиялық ахуал |
Жануарлар қимылдарын көрсету |
Оқушылар жануарлар қимылын көрсетіп, парақшалар алады. |
Топқа бөлу |
Суреттер құрастыру арқылы |
Қиықтардан жануарлар суретін құрастырып, топқа бөліну |
Қызығушылықты ояту
Тақырыпты ашу Миға шабуыл |
Кубизм стратегиясы бойынша үй тапсырмасын тексеру 1. Денсаулық туралы мақал білесің бе? Қандай? 2. Қазақстанның тұңғыш олимпиада чемпионы кім? 3. 2012 жылы олимпиада қай жерде өтті? 4. Онда Қазастаннан қандай спортшылары қатысты? Неше медаль алды? 5. Жансая Әбдімәлік қай спорт түрімен айналысады? 6. Сенің сүйікті спортшын кім? Ол туралы не білесің?
Сөзжұмбақ
Бүгін не туралы айтамыз? Тақырыптың аты қалай деп ойлайсыңдар? |
Сұрақтарға жауап беру
Сөзжұмбақ шешу, слайд арқылы басқа топтың сөзжұмбағын тексеру |
Мағынаны тану |
Топтар атауымен таныстыру І топ:"Қарағанды хайуанат бағы" ІІ топ: "Шымкент хайуанат бағы" ІІІ топ: "Қостанай хайуанат бағы" Слайд көрсету Көркем жазу: бақ, хайуанаттар бағы, хайуанаттар бағында. Постер құрастыру Мәтінмен жұмыс: оқу, аудару Диалог құрастыру: "Хайуанаттар бағы" Дарынды оқушымен жұмыс: бір жануар атауын септеу Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Кестемен жұмыс:
Аю не істеп жатыр? Керік жапырақ жеп тұр. Қоян не істеп жүр? Аю ұйықтап жатыр. Керік не істеп тұр? Маймыл банан жеп отыр. Піл не істеп тұр? Қоян секіріп жүр. Маймыл не істеп отыр? Піл су ішіп жүр.
|
Дәптерлерін ашып жазу
Берілген сөздердің тек керекті сөздерді таңдап, постер құрастыру. Жұппен жұмыс Тақтаға шығып бір сөзді септеу Парақшамен жұмыс: сәйкестендіру |
Сергіту сәті |
"Ұзын құлақ сұр қоян" |
|
Рефлексия |
2 жұлдыз , 1 тілек |
|
Үйге тапсырма |
Әр топ өз атауы бойынша мәлімет дайындау |
Күнделікке жазып алу. |
Бағалау |
"Саусақ бояу" |
Тапсырма орындаған сайын саусақтарын бояу. Сабақ соңында қанша саусақ боялғанын көрсету. |
Кері байланыс |
"Білім тауы" |
Смайликтерін орналастыру |