"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      
"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      

Әлеуметтік желілер

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Астана. Болжалды келер шақ"

13.02.2017

Пәні: қазақ тілі

Пән мұғалімі:Хаметова Аида Амангельдиевна

Сабақтың тақырыбы:Астана. Болжалды келер шақ

Мақсаты:  Болжалды келер шақ туралы және олардың  жасалу жолдарын түсінеді.

Күтілетін нәтиже:

1.     Іс-қимылдың  қай кезде екенін білдіретін келер шақ, болжалды келер шақ туралы айта алады.

2.     Түрлерін,  жасалу жолдарын анықтап, тұжырым жасай алады.

3.     Жекелей,  топтық іс-әрекеттерді жоспарлап ұйымдастыра алады.

Ресурстар: оқулық, қима қағаздар, проектор, доп, шарлар, флипчарт, дискриптор.

 

Уақыт

Кезеңдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

2 мин

Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал туғызады

Бір-біріне жылы лебіз білдіреді

3 мин

Өткен сабақты пысықтау

«Ыстық доп» стратегиясы бойынша үй жұмысын тексереді.

Доп кімнің қолында, сол сұрақ қояды. Кімге допты лақтырады, сол оқушы жауап беру керек

1 мин

Топқа бөлу

Түрлі түсті шарларды ішіне қағазға қажетті сөзді жазып,

салу арқылы тақтаға іліп қояды.

Ұнаған шарды таңдап алады, оны жарады, ішінен қағазды алу арқылы  2 топқа бөлінеді, міндеттерімен танысады

2 мин

Миға шабуыл

Мақал – мәтел ұсынады

Ата-ананың қадірін,

Балалы болғанда білерсің.

Ағайынның қадірін,

Қаралы болғанда білерсің.

Жанашырдың қадірін,

Жалалы болғанда білерсің.

 

Ø  Мақалды оқиды;

Ø  Мағынасын ашады;

Ø  Етістіктерді табады;

Ø  Етістіктердің қай шақта тұрғанын анықтайды.

Ø  Қалай жасалып тұрғанын анықтайды

Ø  Тақырыпты ашады

 

1 мин

Мақсат қою

Бағыт береді

Мақсат қояды. Күтілетін нәтиже шығарады

15 минут

(3 мин оқуға,  3

минуттан қорғауға)

Мағынаны ашу

Оқулықпен жұмыс

147 -148 бет

«Астана» мәтінімен жұмыс

Оқиды, түсінеді, талдайды, ажыратады, қолданады жобаларын

қорғайды, бір – біріне сұрақ қояды.

1 мин

Сергіту сәті

Жаңылтпаш айтады.6 кесе қойылады «Шалшық,балшық,

 Балшық, шалшық,

 Балшықтан, ал, шық!»

Әр кесенің астына бір зат,салынады,таңдайды.

 4 мин

«Қалпына келтіру» стратегиясы

Көп нүктенің орнына тиісті болжалды келер шақ тұлғалы

етістікті қойып, жазғыздыру (актив-студио қолданады)

1.     Оқысаң …..,

Оқымасаң....

2.     Ақыл көпке .....,

Өнер көкке ......

3.     Ой түбінде алтын бар,

Ойлай берсең .....

Керекті сөздер: жеткізер

озарсың,табарсың,тозарсың

Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қолданып тиісті болжалды

келер шақ тұлғалы етістікті қойып 

жазады. Мағынасын ашады.

 

 

9 мин

(3 мин тапсырманы орындауға, 2 минуттан қорғауға)

Сабақты пысықтау

Әр топқа екі сөзден береді.

1 топқа:биле, қайт

2 топқа:секір,жүгір

 

Әр топ етістіктерді болжалды келер шаққа айналдырып,

жіктейді, сол сөздерді қатыстырып сөйлем  құрайды.

3

Дарынды оқушымен жұмыс

Астана тақырыбына ребус құрастыру

Дарынды оқушыға А4 қағаз беру,түрлі-түсті қарандаш беру

1 мин

Үйге тапсырмасын  беру 

Болжалды келер шақ ережесін қайталау, «Астана»

149 бет 8 тапсырма

Күнделіктеріне үй тапсырмасын белгілейді.

5 мин

Бағалау

Формативті және жиынтық бағалау жасайды оқушылардан

кейін (комментариймен)

Топ басшысы өз тобындағы мүшелерді бағалайды. Бірінші топ

екінші топты, екінші топ бірінші бағалайды

1 мин

Рефлексия

Бағыт береді. Сұрақтар бұрышына сұрақтарды және бүгінгі сабақты «білімді пайыздық меңгеру» бұрышына стикерлерін іліп кетуді талап

етеді

Сұрақтар бұрышына сұрақтарын және бүгінгі сабақты

қаншалықты меңгергендерін «білімді пайыздық меңгеру» бұрышына стикерлерге

аттарын жазып, іліп кетеді 

 

 

«5» -         қызыл

 

«4» -         жасыл

Просмотров: 403


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст