Күні: 22.04
Пәні:математика
Сынып: 3 сынып
Пән мұғалімі: Каркенова А.К.
Сабақ тақырыбы: 103*6; 618:6
Сабақ мақсаты:көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру
Күтілетін нәтиже: Көбейту кестесін біледі. Баған түрінде есептеу біледі
Әдіс-тәсілдері: диалог, (оқытудағы жаңа тәсілдер) талқылау, (сыни тұрғыдан ойлау) қызығушылығын ояту (оқытуды бағалау)
Көрнекі құралдар:ұлттық ойындар, интерактивті тақта, маркер, қима қағаздар, бағалау парақтары,
Уақыты |
Сабақ кезеңдері. |
Мұғалімнің іс-әрекеті
Жұмыс түрлерінің мазмұны |
Оқушының іс-әрекеті |
2мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал |
Сәлемдесу
Математика керек әр күнге Математика қажет өмірде Математиканы оқимыз Миымызға тоқимыз Барлығына сабақта сәттілік тілеймін. |
Оқушылар сабаққа дайындалады |
Қызығушылығын ояту
Топқа бөлу |
Кез келген санды бірге көбейткенде қандай сан шығады? Шыққан санды өзіне бөлсе , неше шығады? 2-ге қалдықсыз бөлінетін сан қалай аталады? 2-ге қалдықпен бөлінетін сан қалай аталады?
І топ: Бөлу ІІ топ : Көбейту |
Сұрақтарға жауап береді
Парақшалардағы есептер шығару арқылы бөліну. Көшбасшысын сайлау. | |
2 мин |
Үй тапсыр масы |
127 бет №4 |
Үй тапсырмасын айтады І топ- а,ә ІІ топ-б,в |
20мин |
Мағынанытану |
Слайд арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру
«Теңге алу» ойыны Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан Математикаға орын берсең басыңнан Барлық ғылым соған үйір болады Досың солар табылатын қасыңнан
«Қыз қуу» ойыны.
Кел, балалар, ойнайық! Ойнайық та ойлайық Қандайесепболсада, Шешпей оны қоймайық
«Арқан тартыс» ойыны. Қане тәртіп сақтайық Тез есептеп аттайық Алға қадам басқанда Батылдықпен аттайық
|
№ 2. Жазбаша есептеу 927:9=103 209*2=418 312:3=104 618:6=103 816:8=102 108*4=432 612:3=204 206*4=824 912:3=304 208*3=624 612:6=102 109*7=763 555:5=111 309*2=618 186:3=62 864:8=108
№4 Топпен жұмыс
714:7=102 714-102= 612м қалды Кері есеп құрастыру
№5
4*4*4=64 5*5=25 2*2*2=8 10*10*10=1000 3*3=9 6*6=36
43+300=364 103-534= 466 23+40=48 102-56=44 92-67= 14 42+351=367
Есепті күрделі теңдеу құру арқылы шығару 165+х=104*3 30*х=365-275 55:у=77:7 906-а=206*2
Алина жеке жұмыс (көбейту кестесі)
|
2-мин |
Сергіту сәті |
Күннің шыққаны жақсы ма? (күнді бейнелейді) Жақсы! (алақандарын соғады) Желдің соққаны жақсы ма? (желді бейнелейді) Жақсы! (алақандарын соғады) Достарыңмен жүрген жақсы ма? (адымдайды) Анаңды құшақтаған жақсы ма? (өздерін құшақтайды) Жақсы! (алақандарын соғады) Туған өлкеде жақсы ма? (құшақтарын жаяды) Жақсы! (алақандарын соғады) Үйіміз бар жерде жақсы ма? (үйді бейнелейді) Жақсы! (алақандарын соғады) Биде айналған жақсы ма? (айналады) Жақсы! (алақандарын соғады) Қазақстандық болған жақсы ма? (бас бармақтарынкөрсетеді) |
Оқушылар топпен орындайды. |
5 мин |
Шығарма- шылық жұмыс |
«Тоғызқұмалақ» ойыны.
|
- Молдагайсин Альмансур
- Бақболат Гауһар Топтарға №7
|
5мин |
Қорытын дылау |
5 жол өлең жазу |
Зат есім Сын есім Етістік Синоним Сөйлем |
1мин |
Үйге тапсырма |
№2 129 бет |
|
3мин |
Бағалау |
Бағалау парақшасы |
|
3мин |
Рефлексия |
Кері байланыс |
Балалар өздеріне парақшаларға баға қояды |
Әроқушыжазады |