"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      
"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      

Әлеуметтік желілер

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Шағын орталықта өткізілген бейнелеу өнері сабағынан ашық сабақ

19.04.2019

Күні: 19.04.19

Білім беру саласы: Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Сурет салу

Тақырыбы: Мысық

Мақсаты: Мысықтың суретін геометриялық фигуралар арқылы салу,дене бөліктерін ретімен сызу жолдарын үйрету,сурет салуға деген қызығушылықтарын арттыру,ой-қиялын дамыту,үй жануарларына қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Қолданылытын көрнекі құралдар: мысықтың үлкен етіп салынған суреті.

Қажетті құрал-жабдықтар: сурет дәптері, қарындаш, геометриялық фигуралар, түрлі –түсті қарындаштар.

Сөздік жұмыс: пеш,мысық

Күтілетін нәтиже:   

Біледі: мысықтың суретін геометриялық фигуралар арқылы салуды

Игереді: үй жануарларын салу дағдысын

Меңгереді: шыдамдылықпен еңбек етуді.

Оқу іс –әрекетінің

кезеңдері

 

        Педогогтің іс –әрекеті

 

 Балалардың іс -әркеті

 

Мотивациялық

қозғаушылық

 

 

 

 

 

Педагогпен балалар бирге амандасады.

Табиғат туралы балаларға мәлімет беру .

Қазір қандай мезгіл екенің сұрау?

Ағаштардың осы мезгілде бүршік жаратының түсіндіру.

Үстімізге қыстың киімін шешіп ,кишкене жұқалау киім киюді айту.

Балалар көктем мезгілін көз алдарына елестетеді.

 

 

 

Ұйымдастырушылық-ізденіктік

 

 

 

Педагог жұмбақ жасырады:

Тонын киіп туған

Жалап бетін жуған

 

Педагог тақтадағы суретті көрсетеді.

 

Шаттық шеңбері:

Пеш түбінде мысық отыр,

Аздап көзін қысып отыр.

Тышқан етін жегісі кеп,

Тісі оның қышып отыр.

Мысық туралы мәлімет:

Педагог мысықтын неше көзі  бар екенің?

Құйрығы нешеу екенің жәнеде аяғы нешеу болады екенің айту түстері қандай болатының жалпы мәлімет беру.

 

Сурет салу әдісі:Ең алдымен денесін ,басын ұсынады.Алдымен денесін сопақша тәрізді салып алып , содан кейін басын  салу керек жалғастырады.

 

Сергіту сәті:Балалармен бірге сергіту сәтін жасау

 

Басымен денесін салып болған соң,мысықтың аяғын ,құйрығын,көздерін ,мұртын салуды  жалғастыру.

. Мысықтың қандай түсті қарындашпен бояу керек екенің айту. Балаларға Сары,қара,сұр,қоңыр ,ақ түсті мысықтар болатының айту.

Мысықтың тышқан аулайды.Оның жүні үлпілдек,мамықтай екен.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суретке ,үлгіге қарап мысықтың суретін салуға кіріседі.Дене  бөліктерін атайды.

 

Денесі сопақшаға ұқсайтының айтады.Басын дөңгелектеп үзбей сызып шығады,

 

 

Суретті әдемілеп тегістеп  қалаған

түспен бояйды.

 

 

 

 

 

Рефлексиялық түзетушілік

 

 

 

 

 

Педагог балаларды мақтайды және де балалардан  өз мысықтарына қандай ат қоятындарын сұрап ат қояды.

Балалардың  қандай әдемі сурет салғаның жәнеде үйдегі жануарларға қамқорлық жасау керек екенің айтады.

Балалардың бір –бірінің салған суретіне қарап,кімнің мысығы ең жақсы ,үпілдек немесе тегіс әдемі боялғанын айтады.

      

 

Просмотров: 820


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст