Күні: 19.04.19
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Сурет салу
Тақырыбы: Мысық
Мақсаты: Мысықтың суретін геометриялық фигуралар арқылы салу,дене бөліктерін ретімен сызу жолдарын үйрету,сурет салуға деген қызығушылықтарын арттыру,ой-қиялын дамыту,үй жануарларына қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі құралдар: мысықтың үлкен етіп салынған суреті.
Қажетті құрал-жабдықтар: сурет дәптері, қарындаш, геометриялық фигуралар, түрлі –түсті қарындаштар.
Сөздік жұмыс: пеш,мысық
Күтілетін нәтиже:
Біледі: мысықтың суретін геометриялық фигуралар арқылы салуды
Игереді: үй жануарларын салу дағдысын
Меңгереді: шыдамдылықпен еңбек етуді.
Оқу іс –әрекетінің кезеңдері |
Педогогтің іс –әрекеті |
Балалардың іс -әркеті |
Мотивациялық қозғаушылық
|
Педагогпен балалар бирге амандасады. Табиғат туралы балаларға мәлімет беру . Қазір қандай мезгіл екенің сұрау? Ағаштардың осы мезгілде бүршік жаратының түсіндіру. Үстімізге қыстың киімін шешіп ,кишкене жұқалау киім киюді айту. |
Балалар көктем мезгілін көз алдарына елестетеді. |
Ұйымдастырушылық-ізденіктік
|
Педагог жұмбақ жасырады: Тонын киіп туған Жалап бетін жуған
Педагог тақтадағы суретті көрсетеді.
Шаттық шеңбері: Пеш түбінде мысық отыр, Аздап көзін қысып отыр. Тышқан етін жегісі кеп, Тісі оның қышып отыр. Мысық туралы мәлімет: Педагог мысықтын неше көзі бар екенің? Құйрығы нешеу екенің жәнеде аяғы нешеу болады екенің айту түстері қандай болатының жалпы мәлімет беру.
Сурет салу әдісі:Ең алдымен денесін ,басын ұсынады.Алдымен денесін сопақша тәрізді салып алып , содан кейін басын салу керек жалғастырады.
Сергіту сәті:Балалармен бірге сергіту сәтін жасау
Басымен денесін салып болған соң,мысықтың аяғын ,құйрығын,көздерін ,мұртын салуды жалғастыру. . Мысықтың қандай түсті қарындашпен бояу керек екенің айту. Балаларға Сары,қара,сұр,қоңыр ,ақ түсті мысықтар болатының айту. |
Мысықтың тышқан аулайды.Оның жүні үлпілдек,мамықтай екен.
Суретке ,үлгіге қарап мысықтың суретін салуға кіріседі.Дене бөліктерін атайды.
Денесі сопақшаға ұқсайтының айтады.Басын дөңгелектеп үзбей сызып шығады,
Суретті әдемілеп тегістеп қалаған түспен бояйды.
|
Рефлексиялық түзетушілік
|
Педагог балаларды мақтайды және де балалардан өз мысықтарына қандай ат қоятындарын сұрап ат қояды. Балалардың қандай әдемі сурет салғаның жәнеде үйдегі жануарларға қамқорлық жасау керек екенің айтады. |
Балалардың бір –бірінің салған суретіне қарап,кімнің мысығы ең жақсы ,үпілдек немесе тегіс әдемі боялғанын айтады. |
|