"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      
"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      

Әлеуметтік желілер

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қазақ тілі пәнінен "Ғажайып планета" атты ашық сабақ

14.02.2019

Бөлім: Қиял әлемі

5 «А»

Пән мұғалімі: Аксеитова Айнаш Балтабаевна

Сабақ тақырыбы

Ғажайып планета

Осы сабақта қол жеткізі-летін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.5.1. мәтін мазмұнын түсінуге,  нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;

5.2.5.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мән мәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақ нәтижесі

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген мәтінді оқып,мазмұнын түсінеді, септік жалғауларының түрлерін біледі.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Мәтіннен нақты ақпаратты табады,септік жалғауларын мәтіннен таба алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:  нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. Септік жалғауларын  диалогта қолдана алады.    

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминдер

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

 

Бағалау критерийлері

- Мәтіннен нақты ақпаратты табады,

-нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

 

- зат есімдердің мағыналық түрлерін ажыратады;

- жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады.

Құндылықтарды дарыту

әдептілік, үлкенді құрметтеу

Пәнаралық байланыс

қазақ әдебиеті, география

АКТ қолдану дағдылары

 

Бастапқы білім

жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жаза алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Психологиялық ахуал қалыптастыру

 

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылардың есте сақтау қабілетін нығайту мақсатында сұрақтар қою

 

Сабақтың ортасы/сабақ-тың негізгі бөлімі

 

Иллюстрациялар бойынша тақырыпқа болжам жасау.

Сергіту сәті

 

ЖЖОқылым тапсырмасы. Оқушылар жұпта,топта жұмыс жасайды.

Мәтінді топпен оқиды

Дескриптор                 Білім алушы

  • мәтінді оқып,мазмұнын түсінеді;
  • мәтіннен нақты ақпаратты табады
  • нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

Оқылым кейінгі тапсырмасы

1-топ. Оқылым мәтінінен септік жалғаулы сөздерді теріп жазады.

2-топ  Қай септікте тұрғанын ажыратады.

Дескриптор

  • септік жалғауларының түрлерін біледі.
  • септік жалғауларын мәтіннен таба алады
  • Септік жалғауларын диалогта қолдана алады.    

«Бас бармақ» әдісі арқылы оқушы бірін-бірі бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

«Қазақ тілі» оқулығы

 

 

 

 

 

 

 

 

Описание: MSOfficePNG(8)

 

Сабақтың соңы

 

«Сақина салмақ ойыны» сұрақтар қою

1- топ. «Ғарыш».   2- топ«Аспан»   сөзін септеңдер

 

Рефлексия.  

Описание: C:\Users\Алтынгүл\Desktop\8Т2\2-бөлім\3\рефлексия.jpg

Үйге тапсырма:6-тапсырма

 

Саралау – оқушыларға қалай қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Нақты  ақпараттарды қатыстырып планеталар  туралы  эссе жазу

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

1.Қарапайым сұрақтар

2.Анықтағыш  сұрақтар

3.Шығармашылық  сұрақтар

   қою  арқылы

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Денсаулық және техника қауіп-сіздігін сақтау. Оқушылардың есте сақтау қабілетін нығайту мақсатында.

Мәтінді жазу барысында көркемдегіш құралдарды қолданады. Теңеу, эпитет

Критерий бойынша бағалау

«Бас бармақ» әдісі арқылы сипаттай  отырып бағалау

Сабақ бойынша рефлексия.

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ-ға қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Сабақ  құрылымы  сақталды.

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)   

1. Сабақ  мақсатына  жетті.

2.Нақты  ақпаратты  тапты.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.Сұрақты  жүйелі  қою.

2.Сабақ  мақсатына жету  үшін тырысуы

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Кейбір  оқушылардың  мәтінмен  жұмыс  жасауына нақты бағыт  көрсетуге  көңіл бөлу қажет.

 

 

 

            

Просмотров: 544


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст