Сабақтың тақырыбы: Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны |
Мұғалімнің аты-жөні: Шокыбаева К.К. Күні: 27.01.2021 |
||||||||||||||
СЫНЫП: 7 а
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.4.4.1- Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. 7. 2.5.1- мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыр |
||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке,топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны |
||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикерлер, |
||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
«Кім жылдам?»әдісі, «Екі жақты күнделік» әдісі, БББ кестесі
|
||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, информатика,биология |
||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Ең көп қолданылатын желілер |
||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу: Топтастыру. 1-топ «Ғаламтор» 2-топ «Компьютер» 3-топ «Ұялы телефон» |
Тапсырманы орындаған әр оқушыға беріп отырамын. |
|||||||||||||
Жаңа білім 10 минут
|
Білу және түсіну Оқылым «Кім жылдам?»әдісі І.Мәтін мазмұнымен танысыңдар.Өз ойларыңмен бөлісіңдер. ІІ.Сұрақтар: 1.Күніне неше сағат ғаламторда отырасыңдар? 2.Ғаламтордағы қай сайтқа жиі кіресіңдер? 3.Компьтерде жұмыс жасауда қанша уақыт аралығында үзіліс жасайдыңдар? |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||
Ортасы 15 минут
|
Қолдану Жағдаяттық тапсырма Топтасып , «Бекболға 5 кеңес »жазыңдар Талдау «Екі жақты күнделік» әдісі 1-топ «Ғаламтор» 2-топ «Компьютер» 3-топ «Ұялы телефон»
Әр топ өздерінің пайдалы және зиянды тұстарын айтады.
Әдеби тіл нормаларын түсініп оқыңдар.
|
Оқулық, түрлі-түсті маркерлер, топ аттары жазылған қағаздар
|
|||||||||||||
Сергіту сәті 1 мин
|
Өткенді еске түсіру
Деңгейлік тапсырма Үш топ та деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Оқылым мен тыңдалым мәтіндерін Негізге алып,тапсырмаларды орындайды. 1-топ «Ғаламтор» Компьютер мен ғаламтордың зияны туралы айтылған ойды жедел өткен шақта жазыңдар. 2-топ «Компьютер» Ғаламтордың алғашқы даму үдерісі туралы бұрынғы өткен шақта сұрақтар құрастырыңдар. 3-топ «Ұялы телефон» «Компьютердің зиянынан қорғану шаралары» тақырыбында ауыспалы өткен шақта шағын мәтін жазыңдар.
|
|
|||||||||||||
Бағалау
2 минут
Кері байланыс 2 минут |
Смс жазу
|
Кері байланыс «Әлеуметтік желілер» |