"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      
"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      

Әлеуметтік желілер

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

1-жартыжылдықтың тәрбие жұмысы бойынша есеп

Мектеп білім беруді модернизациялаудың алдыңғы қатарында ғана емес, сонымен бірге білімді баланың өзі болып табылатын білім беру ортасы болуы керек.
2020-2021 оқу жылында тәрбие жұмысының негізгі мақсаты оқушылардың зияткерлік қабілеттері мен рухани қасиеттерін ашу, дамыту және іске асыру болып табылады. Тәрбиедегі жаңа педагогикалық ұстанымның негізі-баланы тұлға ретінде қабылдау. Оның жеке ерекшелігін, өзінің "өзін" көрсету құқығын ол қол жеткізген даму деңгейінде тану.
Мақсатты жүзеге асыру үшін педагогикалық ұжым оқу жылына келесі тәрбиелік міндеттерді қойды:
- оқушылардың зияткерлік және шығармашылық әлеуетін дамыту үшін білім беру ортасын құру;
- оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесін дамыту, оқушылардың жауапкершілік, дербестік, бастамашылық сезімін қалыптастыру;
- сынып ұжымында тәрбие жұмысының жүйесін жетілдіру;
- патриоттық сананы, құқықтық мәдениетті, жеке тұлғаның азаматтық ұстанымын қалыптастыру ; ;
- еңбек тәрбиесін жетілдіру;
- салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру;
-отбасы-мектеп байланысын нығайту.
  Қойылған міндеттер негізінде оқу жоспарлары мен бағдарламалары, сынып ұжымдарының жұмыс жоспарлары жасалды.
      Жүйелі жұмыс әр оқушыға жету, жеке ерекшеліктерді дамыту үшін жағдай жасау, оның таланты мен қалауына сәйкес өзін-өзі тану қажеттілігін қалыптастыру қажеттілігін қарастырады.
     Мектепте 19 сынып ұжымдары, сәйкесінше өз міндеттеріне уақтылы кіріскен 18 сынып жетекшілері бар (8б және 11б - НКО Е А сынып жетекшісі). Жыл басында ( қыркүйек) Оқушылар саны 135 адамды құрады, екінші тоқсанның 2 соңында – 129. Барлық сынып жетекшілері тәрбие жұмысының әртүрлі әдістері мен формаларын қолданады, мысалы: тақырыптық сынып сағаттары, ұжымдық шығармашылық іс-шаралар, балалармен және ата-аналармен жеке әңгімелер, онлайн режимінде ата-аналар жиналыстары.
           Мектепішілік бақылау жүйесін, сыныптардың қоғамдық белсенділігінің рейтингін талдау 1 жыл ішінде сынып жетекшілері Досмағамбетова Ж. Ж., Каркенова А. К., Жұмабай Б. өздерін барынша тиімді көрсеткенін көрсетті.

Жалпы мектептік іс-шаралар онлайн режимінде, тек офлайн режимінде сынып сағаттарында өткізілді.
 
 Өткізілген конкурстар, спорттық жарыстар эмоционалды байлыққа боялған.
   Бұл іс - шаралардың мақсаты-табысқа жету жағдайларын жасау, шығармашылық қабілеттерін ашуға ықпал ету, ұжым үшін жауапкершілік сезімін, достық қолдау мен құрмет сезімін қалыптастыру.
 "Қауіпсіз жол", "Қауіпсіз мектеп", "Ледостав" акциясы өтті негізгі мақсат – балалардың жол-көлік жарақаттануының алдын алу және кәмелетке толмағандардың көшелер мен жолдарда қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша акция барысында келесі іс-шаралар өткізілді: суреттер конкурсы, тақырыптық сынып сағаттары. Барлығы мектеп сайтында және әлеуметтік желілерде көрініс тапты.
Мектепте "Жасұлан"деп аталатын балалар жасөспірімдер ұйымы бар. Бірлестік өз қызметін балалар бірлестігінің Жарғысына сәйкес жүргізеді. Барлық қажетті құжаттар бар, жұмыс жоспары жасалды.  
0-11 сыныптарда сынып белсенділері құрылды.    
      
Тәрбие жұмысының жоспарларын тексеру қорытынды жасауға мүмкіндік берді:  
жоспарлардың көпшілігі перспективалы, олар жеке оқушыға да, бүкіл командаға да бағытталған. Тәрбие жұмысының жоспарларын құру кезінде сынып жетекшілері жеке тұлғаға бағытталған көзқарас тұрғысынан Сыныптағы тәрбие қызметін талдауға негізделген сыныптан жұмысты жоспарлауда жаңа тәсілдерді қолданды. Сынып жетекшілері сынып ұжымымен жұмыс істеудің бірнеше бағытын анықтады:
оқу қызметі; мектептен тыс және сыныптан тыс жұмыстар; профилактикалық жұмыс; Денсаулық сақтау қызметі; отбасымен жұмыс; оқушыларға қосымша білім беру; пән мұғалімдерімен жұмыс; Оқушылармен жеке жұмыс.
      Сынып жетекшілерінің сынып ұжымымен жұмысын талдау және зерделеу көптеген сынып ұжымдарының қызметі жалпы мектептік және әлеуметтік маңызды міндеттерді жүзеге асыруға бағытталғанын көрсетті.


     Азаматтық-патриоттық тәрбие беру бойынша жұмыс мектепте 2017 жылдан бастап іске асырылып келе жатқан "Рухани жаңғыру" мектеп бағдарламасына сәйкес мектеп жұмысының жоспарына сәйкес жүргізілді және оқушылардың Қазақстан тарихы, оның дәстүрлері, мәдениеті бойынша білім шеңберін кеңейтуді, патриотизм сезімін, өз Отаны үшін мақтаныш сезімін, құқықтық сана мен азаматтық жауапкершілікті қалыптастыруды көздейді.
Бағдарламаны іске асыру мынадай жолдармен жүзеге асырылды:
- оқу қызметі;
- сыныптан тыс іс-шаралар;
- тақырыптық сынып сағаттарының жүйесі;
- оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысын ұйымдастыру
Іс-шара:
Президент күні, Тәуелсіздік күні-сынып сағаттары, Қазақстан тарихы бойынша викториналар, кітап көрмелері, дөңгелек үстелдер.

Сынып жетекшілері оқушыларын төмендегі тізімдер бойынша қамтамасыз етуге тырысады
 білім беру кезеңінде денсаулықты сақтау мүмкіндігі
олардың салауатты өмір салты бойынша қажетті білімі, іскерліктері мен дағдылары,
алған білімдерін күнделікті өмірде қолдануға үйрету.

Балалардың денсаулығын сақтау және қолдау үшін мектепте спорттық секциялар жұмыс істейді.
Статикалық кернеуді және психоэмоционалдық жүктемені жеңілдету үшін сабақтарда динамикалық үзілістер, сондай-ақ физикалық минуттар өткізіледі.


Мектепте әрдайым құқықтық тәрбиеге көп көңіл бөлініп отырды. Құқықтық тәрбиенің негізгі мақсаты оқушылардың құқықтық құзыреттілігін қалыптастыру, олардың құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру, азаматтың әлеуметтік рөлдерін орындауға дайындығы болып табылады.
     Мектепте оқушылардың азаматтығына мақсатты және жүйелі патриоттық тәрбие жүргізіледі.   Офлайн және инлайн режимінде Рухани жаңғыру бойынша көптеген іс-шаралар өтті
Мектеп жұмысының бір бағыты-оқушылар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша іс-шаралар жүйесі. Қызметтің осы саласындағы мектептің мынадай негізгі бағыттарын бөліп көрсетуге болады: кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарын анықтау; кәмелетке толмағандарға қатыгездік жасау жағдайларын анықтау және олардың жолын кесу; кәмелетке толмағандарға тіршілік әрекетінің барлық салаларында, ең алдымен өмірлік қиын жағдайға тап болған кәмелетке толмағандарға олардың бұзылған құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауға және қалпына келтіруге көмек көрсету; ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен алдын алу жұмыстарын жүргізу.
1 қамқоршы Рыспекова Асылжан, 2 мүгедек: Зорина Полина және Сагимбаева Фатима.

    Оқушылармен профилактикалық іс-шараларға көптеген адамдар қатысады: мектеп әкімшілігі, сынып жетекшілері, мектеп психологы, ата-аналар, Ішкі істер органдарының қызметкерлері.
Алдын алу жұмыстарынан басқа, мектепте оқушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқына ден қою жүйесі жолға қойылған. Ол қоғамға қарсы мінез-құлықтың себептерін анықтау және қайталану жағдайларын жою қағидаттарына негізделген. "Колутон орта мектебі" ММ-де оқушылардың құқық бұзушылықтары мен қылмыстарының алдын алу жүйесі келесі компоненттерден тұрады:
1. "Тәуекел" тобының оқушыларын анықтау, девиантты мінез-құлықтың себептерін анықтау.
2. Оқушының мінез-құлқындағы ауытқулардың себептерін жою:
- тәрбиеленушілердің құрдастарымен және ересектермен жеке қарым-қатынасының сипатын өзгерту;
- "қиын" оқушыларды әртүрлі оң қызмет түрлеріне тарту;
- отбасылық тәрбие жағдайларын өзгерту.
 

  Барлық сынып жетекшілері ата-аналармен өзара әрекеттеседі.  
   Барлық кезеңде қиын балалармен жұмыс жүргізіледі. Отбасылар туралы кесте жасалды:
Қолайсыз -1                    
Қиын-0
Көп балалы отбасылар – 13 ( Ғайвбек, Дзюбенко, Хасеновтар, Сайлауовтар, Дьяченко, Тасболатова А, Құрман М, Бақытбек, Қанатбай, Сембай, Төлегенов, Көкенов, Байсейітов,) - 28 бала.                             
Қамқоршылар - 1 (Рыспекова Асылжан)
Отбасы еңбек. матер. ұлтына,. – 14 (20 оқушы)
  Құқық бұзушылықтың, қаңғыбастықтың, панасыздықтың, оқушылардың девиантты мінез-құлқының алдын алу, білім беру процесіне қатысушыларды құқықтық ағарту, "кәмелетке толмағандардың қадағалаусыз және құқық бұзушылығының алдын алу жүйесінің негіздері туралы" ҚР Заңын орындау , мектеп пен қызметтердің, профилактика жүйесі ведомстволарының бірлескен қызметін жандандыру мақсатында Ида-мен , қорғаншылық және қамқоршылық бөлімімен, Колутон ауылдық округінің әкімдігімен жұмыс жүйесі жолға қойылды. Келесі Ұйымдастыру жұмыстары жүргізілді:
 ОЖБ-да тұрған білім алушылардың, отбасылардың тізімін ОЖБ бөлімімен салыстыру. Осы студенттерге мәліметтер банкін құру (қыркүйек);
 Жыл бойы жоғары назар аударуды талап ететін білім алушыларды анықтау және есепке алу (тәуекел тобы) ;
 Әкімдікпен, қорғаншылық және қамқоршылық бөлімімен бірлесіп, қорғаншылықтағы балалар туралы ақпарат жинау және бақылау.
 


    Қарым-қатынас сағаттары, сынып сағаттары білім беру, бағдарлау, бағыттау және қалыптастыру функцияларын орындады. Жалпы мазмұны және
тәрбиелік іс-шаралардың мақсаттары қол жеткізілген нәтижелерге, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келді.
Іс-шараларды талдау барлық оқушылар емес деген қорытынды жасауға мүмкіндік берді
жалпы мектептік қызметке енгізілген. Әр оқушы емес
сыныптық және жалпы мектептік істерге жауапты болады,
 жалпымектептік жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу,
онлайн режиміндегі сыныптық іс-шаралар. Сынып ұжымдарының ұйымдастырылу дәрежесі орташа.

Жаңартылған күні: 18.02.2021 12:33
Құрылған күні: 18.02.2021 12:33

Текст