ММ "Колутон орта мектебі" 2016-17 оқу жылы.
Тәрбие жұмысының талдауы.
Мектептің тәрбие жұмысы оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары , сынып жетекшілерінің тәрбие жұмыстар жоспары, мектептің тәрбие жүйесі және бағдарламалар негізінде жүзеге асырылды:
1. "Денсаулық және даму мектебі",
2. " Жасөспірімдердің алкогольге тәуелдеуін алдын алу "
3. " Оқушылардың тұлғалық даму бағдарлама"
4. " Азаматтық - патриоттық тәрбие беру бағдарламасы"
Мектеп тәрбие жүйесінде теориялық концепциясы қаланған , оның негізінде қызметін саралау және ізгілендіру тәрбие үдерісінің негізі ретінде жүзеге асыру тұлғалық-бағдарланған
тәсіл білім алушыларға қалыптастыру мақсатында әлеуметтік-бейімделген, жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру жатыр.
Гуманистік білім беру негізін ала отырып, педагогикалық ұжым өз алдына қойылған
мақсаты әр білім алушыға негізгі жалпы білім емес, жүйе құраушы қызмет түрі арқылы -
демалыс-шығармашылық:
оқушының жеке тұлғасын жан-жақты дамуына жағдай жасау;
өзін-өзі дамыту және өз білімін ж етілдіру қажеттіліктерін қалыптастыру үшін жағдай жасау;
білім алушыларды тәрбиелеудің әлеуметтік құзыретті тұлға негізінде жеке тұлға боп өсуіне
жәрдемдесу .
Гуманистік құнды дамыу адамның әлемге, отбасына, адамдарға, өз-өзіне, Еліне, мәдениетіне және т. б. деген қарым қатынасы ретінде қарастырылған оқушылардың тұлғалық өсуі , педагог қызметінің негізгі нәтижесі болады .
Қойылған міндеттерді іске асыруда сынып жетекшісінің рөлі зор. 2016-2017 оқу жылында мектепте 15 сынып жетекшілері (6 - кіші буын сынып жетекшісі ,7 – орта буын; 2–жоғарғы
буын) жұмыс атқарды.
Тәрбие жұмысының жоспарларын тексеруде, осындай қорытынды
жасауға мүмкіндік берді:
көптеген жоспарлар келешекті болып табылады, олар жеке оқушыға және бүкіл тұтастай алғанда ұжымға арналған.
Тәрбие жұмысын жоспарларын жасаған кезде сынып жетекшілері сыныппен жұмыс істеудің тәрбие тұрғысынан сыныптағы оқушыларға тұлғалық-бағдарлана негізделіп құрылған жаңа тәсілдерін қолданған. Сынып жетекшілері сынып ұжымымен жұмыстың бірнеше
бағыттарын анықтады: оқу қызметі; мектептен тыс және сыныптан тыс жұмыс; профилактикалық жұмыс; денсаулық сақтау қызметі; отбасымен жұмыс; қосымша білім беру; оқушылардың пән мұғалімдерімен жұмыс; оқушылармен жеке жұмыс жасау.
Сынып жетекшілердің сынып ұжымының жұмыстарын талдауда , зерттеуде көрсетілді , көпшілік сынып ұжымының қызметі жалпы мектептік және әлеуметтік маңызы бар
міндеттерді іске асыруға бағытталған .
Сынып жетекшілері оқушылардың сабақтан тыс уақытта жұмыспен айналысқанын қалаған, 64% оқушылар үйірмелерге және секцияларға қатысады .
Оқу жылы бойы сынып жетекшілер сыныптан тыс іс-шаралар ұйымдастырды , оқушылармен және ата-аналармен алдын алу жұмысын өткізді.
Сонымен бірге, барлық оқушылар оқушылар ұжымының тыныс-тіршілігіне белсенді қатысады, бірақ барлығына қызықтырғын іс табылмады ;
Алаңдаушылық тудырған оқушылар – Әшкенов Дархан және Смакова Калима – бос уақытта қосымша біліммен қамтылмаған.
Бүкіл кезең бойы қиын балалармен жұмыс жүргізілді. Отбасылар туралы кесте құрылды:
Қолайсыз -3(Мурзалинова Айжан, Умуртаева Әлия Тұрсынова Жанар ) -4 кәмелетке толмағандар.
Қиын - 1 (УмуртаеваАлия)
Толықемес – 22 отбасы( 31 бала)
Көпбалалы – 7 (Кокеновы, Гайвбек, Дзюбенко,Бибулаевы, Хасеновы, Сайлауовы, Дьяченко) -28бала .
Қамқорлыққа алынған– 4 ( Рыспекова, Алтаев, Спильный, Смакова)
Матер. жағдайы нашар отбасы – 14 (23 оқушы)
Құқық бұзушылық,кезбелікке салыну, панасыз, девиантты мінез-құлық, құқықтық ағарту және білім беру үрдісінің қатысушыларының, ҚР қараусыздығының алдын алу жүйесі және кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылық туралы Заңының орындалуын ескерту және алдын алу мақсатында , мектеп және қызмет ведомстволарымен бірлескен жұмыстарды жүйеге келтіру және жандандыру негізінде КІИ бөлімінің қорғаншылық және қамқоршылық әкімдігімен Колутон ауылдық округінің жұмыстары жүйелі түрде оң жолға қойылды .
Келесі ұйымдастыру жұмыстары өткізілді:
КІИ , МБТ , ЖІБ тұрған білім алушылардың ,отбасыларының тізімін салыстыру. Бұл оқушылардың деректер банкін қалыптастыру (қыркүйек);
Аса зейін қоюды талап ететін білім алушыларды (тәуекел тобы) жыл бойы анықтау және есепке алу.
Жазғы уақытта кәмелетке толмағандарды жұмысқа орналастыруға көмек көрсету.
Тұрмыс жағдайы нашар, балалары тәуекел тобы отбасыларға рейдтер. Әкімшілікпен,
қорғаншылық қамқоршылық бөлімімен бірлесіп жетім балаларға бақылау және солар туралы ақпарат жинау.
мектепте оқуға жатпайтын балаларды анықтау және есепке алу : Жаппай оқыту рейді
ҚР "Білім беру " туралы заңының орындалуы : мектеп жасындағы балалары бар отбасыларды зерттеу, ЖІК-ге тіркелген және әлеуметтік жетімдікке ұшырауға жақын
отбасылардың құқықтарын қорғаумақсатында КТБ бөлімінің қорғаншы және қамқоршылық бөлімімен бірлесіп жұмыс атқару.
Әдістемелік білімнің тәрбие бөліміне білім алушыларың арасында қылмыстық бойынша
жедел хабардар ету және статистикалық материал ұсыну " (тоқсан бойынша 1 рет).
Алдын алу қызметінде оқушылармен қатысқан адамдардың саны көп: мектеп әкімшілігі, сынып жетекшілері, мектеп психологы, ата-аналар, ішкі істер органдарының қызметкерлері.
Профилактикалық жұмыстан басқа, мектепте оқушылардың асоциальдық мінез-құлқына әрекет ету жүйесі қалыптасқан . Ол принциптер бейәлеуметтік мінез-құлық себептерін анықтау және жою, қайталанбауыны жағдай жасау үшін құрылды. ММ "Колутон орта мектебі" оқушылардың құқық бұзушылықтың және қылмыстарды алдын алу жүйесі мынадай компоненттерді қамтиды:
1. "Қауіп" тобындағы оқушыларды, ауытқушылық мінез-құлықтың себебін анықтау
2. Оқушымінез ауытқулардың себептерін жою :
-тәрбиеленушілердің құрдастарымен және ересектермен жеке қатынтасарды сипатын
өзгерту;
- "қиын"оқушыларды әр түрлі қызметтерге тарту;
- отбасылық тәрбие шарттарының өзгеруі.
"МІБ -да мектебіміздің 7б сынып оқушысы Әшкенов Дархан тұрады, ашық түрде өз-өзіне қауіп төндіру .
10 б сынып оқушысы Смакова Калима Ермековна тәртіп бойынша қамқорлыққа алынған,
қазіргі уақытта Атбасар қаласы № 6. кешкі мектепте оқиды.
Барлық сынып жетекшілері ата-аналарымен өзара қарым-қатынаста болып тұрады.
(Қорытындысы : қиын балалармен жұмыс тұрақты түрде жүргізілуде,сынып жетекшілер мезгілмен үйлеріне барып тұрады .) "тәуекел" жақын балалармен және Ашкенов Дарханмен жазғы демалыс кезеңде жоспарланған іс-шаралар бар .
Азаматтық-патриоттық тәрбие беру- -мектептің тәрбие жұмысының негізгі бағыттарының бірі болып табылады. Мақсаты азаматтық - патриоттық санасын қалыптастыру, Отан
тағдырына қатысты ортақтастық сезімін дамыту, өз елі , өлке үшін мақтаныш сезімін
сақтау және дамыту.
Іске асыру үшін келесі міндеттер қойылды:
-өскелең ұрпақтың Отанға арналған адал сезімдерін қалыптасыру , Отанына қызмет етуге дайын болу және оны қарулы қорғау;
Атамекен және туған өлке тарихын, мәдениетін зерттеу;
-оқушылардың физикалық дамуын, олардыңсалауатты өмір салты қажеттіліктерін қалыптастыру;
- зорлық-зомбылық, адам құқықтарын бұзуға әкелетін, оның бас бостандығынан айырылуы, сотталуымен қатар адам өмірін жоюға теріс қарым-қатынаста болуға тәрбиелеу.
Азаматтық-патриоттық тәрбие беру жұмыстары мектеп жоспарына, "Патриоттық тәрбие " мектеп бағдарламасына сәйкес жүргізілді , ол мектепте 2003 жылдан бастап іске асырылуда, оқушылардың Қазақстан тарихы , оның салт-дәстүрлері , мәдениеті жайлы білімдерін , патриоттық сезімін қалыптастыру, отанға деген мақтаныш, өз Отанын, құқықтық сана-сезімін
және азаматтық жауапкершіліктерін кеңейтуді болжайды.
Бағдарламаны іске асыру жолдары :
- оқу қызметі;
-сыныптан тыс іс-шаралар;
-тақырыптық сынып сағаттары;
- оқушылардың өзін-өзі басқару жұмыстарды ұйымдастыру.
Қатыстылық тарихи оқиғалар, тақырыптық сынып сағаттары , тарихи күндерге , Республика күніне, Тәуелсіздік күніне, Тұңғыш Президент күніне арналған сынып сағаттары ықпал
сезім қалыптастырады.
Патриотизм-идеясы " Дәстүрлі іс-шаралар күнтізбесі " мектеп іс-шараларына енгізілген.
Мектеп патриоттық тәрбие беруде көп көңіл бөледі, тиісті деңгейде жүзеге асырылады. Мариновка өлкетану және АЛЖИР мұражайына саяхат жасалды.
Дөңгелек үстелдер, тарих білгірлері , Жаһандық Стратегиялық бастамалар жер-2045 қаралды, Мемлекеттік рәміздер білгірлері, сынып сағаттары, коллаж шығару , суреттер конкурсы, концерттік бағдарлама.
Спильный Даниил (9б сынып) "Тарих Білгірі" номинациясы бойынша салалық конкурсына
қатысты, "Эрудит" аудандық сайысына Сеитова Алия (9а-сынып).Халықаралық зияткерлік "Эрудит" сайысына қатысып Бейсекеева Алия (1-сынып)-2 орын, Бакболат Гаухар (3-сынып) мақтау қағазы, Бахатбек Жанерке-3 орын " Алдар Көсе мен бай", 2 орын-Бейсекеева Алия, Молдагайсин Альмансур (3-сынып)-2 орын. Жеңіс күніне арналған аудандық өлеңдер сайында Сеитова Алия -2 орын ( 9а сынып), Сартаева Рания (8 а кл) мадақтама қағазы ,
Смагулова Арай (9а сынып)-2 орын.
27 наурыз күні аудандық көркемөнерпаздар байқауы "ЭКСПО-2017" Ақмола жұлдыздары өтті
. Байқауқорытындысыбойыншабізге 20 мадақтама қағазы тапсырылды.
Оныңішінде 7 мадақтама қағазы мұғалімдерге , 13 мадақтама қағазы оқушыларға.
Ата-аналармен жұмыс
Отбасымен әрекеттестік - мектептің және әр педагогтың жұмысында көкейкесті және күрделі мәселелердің бірі. Жылдың ішінде ата-аналық лекторий жұмыс
істеді, сынып және жалпы мектеп ата-аналық жиналыстар жаса өткізілді.
Жалпы мектептік ата-аналар жиналысында: нашақорлық туралы, мұз қатуы , күнделик, кәмелетке толмағандар бұзушылықтардың алдын-алу, " Эктремизм мен терроризм контрпропаганда діни " бейнеролигін қарау , " Қыз тәрбие ", ҚР прокуратурасының 100 кеңесі, мектеп қамқоршылық кеңестері" - бейне ролик,демеушілікжәне қайырымдылық туралы, ҰБТ жаңа форматы және бітіру іс-шаралары, құқық бұзушылықтың және балалар суицидің алдын алу мәселелері қарастырылды. 5 жалпы ата-аналар жиналысы өткізілді. 3-10 сынып ата-аналарымен сауалнама өткізді. Сауалнамаға 121 адам қатысты.
Ата-аналардың көпшілігі баланы еңбекке үйрету қажет деп санайды.
Қыркүйек айында ата-аналар мектеп жарғысына сәйкес өз міндеттерімен , құқықтарымен таныстырылды. Жыныстық тәрбие туралы гинеколог Бекмадиной Г кездесу өткізілді . Мектеп
психологтарымен бірге 1 және 5 сыныптарда бейімделу кезеңі бойынша ата-аналар ,сынып жиналысы өтті.
Мектепте мектеп директоры Аксейтова А. Б. басшылығымен жалпы мектептік ата-аналар
комитеті жұмыс істеді , Комитет 18 сыныптық ата-аналардан құрылды. Ата-аналардың
оқу процесіне қатысу есебі жүргізілді : ата аналар 297 сабаққа қатысты.
Ата-аналар комитетінің отырыстарында мынадай мәселелер қарастырылды:
Тәрбие, отбасы, отбасы құқығы, нормативтік актілер, зиянды әдеттер, ата-аналардың өзін-өзі ұстау этикасы ,ата-аналар, оқушылар мен мұғалімдердің қарым-қатынасы, отбасындағы
қарым-қатынас , құқық бұзушылықтардың алдын алу.
Жылдың ішінде оқыту және тәрбиелеу міндеттері, отбасындағы өзара қарым-қатынастар , тұрмыстық шарттары және оның тәрбиелеуде және оқытуда рөлі туралы психологтар ата-аналарымен жеке әңгімелесу өткізді . "Менің отбасым" туралы газеттер сайысы өткізілді.
Профориентационная работа в образовательном учреждении проводилась с целью
создания условий для осознанного профессионального самоопределения обучающихся,
посредством популяризации и распространения знаний в области профессий,
профессиональной пригодности, профессионально важных качеств человека и
профессиональной карьеры, строится на основе личностного восприятия мира
профессии.
кәсіби бағдар жұмысын атқару білім алушылардың саналы түрде өзін-өзі кәсіби бағытта анықтау, мамандықтар саласындағы көп таралған және атақты кәсіптерді насихаттай
отырып, кәсіби жарамдылық, кәсіби сапалардың маңыздылығы негізінде, оқушылардың
бойында кәсіптік қасиетті қалыптастыру, мамандықтар әлемінде жеке тұлғалық қабылдауға жағдай жасау мақсатындағы жұмыстар білім беру мекемесінде жүргізілді.
Осы міндеттерді шешу үшін оқушылардың жас ерекшеліктеріне тиісті оқу-тәрбие жұмысында түрлі әдіс- тәсілдер қолданылды.
1.Сынып сағаттары:
Мамандық таңдау –өмірдің басты ісі
Менің болашақ мамандығым
Мамандықтың бәрі жақсы ...
Бизнес және кәсіпкерлік
Мамандық таңдау
Менің сыныбым-менің ұжымым.
Жыл бойы оқушылар, қосымша біліммен қамтылды . Балаларға қосымша білім беру жүйесінің негізгі міндеті - өзін-өзі қамтамасыз ету және өзін-өзі көрсетуіне, баланың үйлесімді тұлға ретінде дамуына сәйкес бейімділігі мен қабілеттері.
Оқушыларға қосымша білім беруге мынадай бағдарламалар ұсынылған:
"Математик", "Мәнерлеп оқу" үйірмесін іске асыру үшін беретін көркемдік-эстетикалық
бағыттағы жаңартылған бағдарлама қосымша білім.
Мектепте оқушылардың қосымша біліміне көп назар аударылады.
Қосымша біліммен айналысатын барлық оқушылар - 143 тен 74 адам немесе 52 %. Жалпы сағат саны, қосымша білім беруге бөлінген – 0 сағ.
Биылғы оқу жылында қосымша білім берутін педагогтарының саны - 2 адам.
Сабақ 3 бағыт бойынша өткізіледі :
әлеуметтік-педагогикалық
көркем-эстетикалық
эколого -биологиялық
Онда барлығы 60 оқушы қатысты.
Спорттық секцияларға 50 оқушы қатысты.
Қалған оқушылар сынып жетекшілерімен сыныптық , жалпы мектептік іс-шаралар қатысты . Аудандық және аймақтық жарыстарға қатысты.
Футболдан.
30 тамызда -2орыналды. БЖСМ футбол 2005 ж. т.
Қыркүйекайында 3-орын футбол біріншілігініңашылуы БЖСМ жасөспірімдерарасында 2003 ж.
Қазанайындааудандықжарыстарда-шахмат 5-орын, дойбы 6 орын. Аймақтықжарыс Волейбол ұлдар 2 орын, қыздар-3 орын. Баскетбол - ұлдар 2 орын, қыздар-4 орын.
Мамыр-жеңіл атлетика жарысы бойынша 8-ші орын, жалпы командалық. Жеке біріншілікте Балғабаев Мадияр -5 орын 100 метровке, жүгіру. Ибраев Руслан-4 орын, ядро лақтыру.
Қараша айында біріншілік ашылуында 2 орын БЖСМ жасөспірімдер арасында футбол
бойынша 2007 жылдан кіші, КР Тәуелсіздіктің 25-жылдығына "Үздік ойыншы"- Гайвбек Актелек (4-сынып), "Үздік шабуылшы" Молдагайсин Альмансур ( 3-сынып).
Ақпанда БЖСМ жасөспірімдер арасында футзал бойынша біріншілігінде 2 орын 2007 жыл
және одан кіші 28 - қысқы Дүниежүзілік Универсиадаға арналған . "Үздік шабуылшы" Молдагайсин Альмансур (3-сынып).
Мамыр айында " Жастар-2017" спортакиада 3-ші орын, кіші және орта топ 2006-2007 ж. т.
"Үздікқорғаушы" ТөлегеновАлдияр.
"Үздікшабуылшы"АманжоловЕрбол( 6-сынып), МолдагайсинАльмансур (3-сынып), Төлеген Арсен (6-сынып), СайлауовМирас (7-сынып).
Жалпы сабақтан тыс қызметін ұйымдастыру бойынша мақсаттары мен міндеттері орындалды.
Еңбек тәрбиесі- бала тәрбиесінде маңыздылығының бірі болып табылады. Осы
сұраққа назар аударылды. Обелиск, мектеп аумағы т азаладық. Мектепті жаңа оқу жылына дайындау жүргізілді.
Еңбек және демалыс лагері жұмыс істейді. Балалар обелиск және мектеп аумағында бұталарды кесті , учаскеде бұталар мен гүлдер отырғызумен айналысты. Қарт адамдарға көмектестік : Наиманбаева А, Лясовтарға , Дуюсовқа ,Қасымоваға , Кича А. - аумақты тазалау, отын жару, қар тазалау , жем кіркізу сияқты мүмкіндігінше көмек көрсетілді.
СӨС бағыты:
Жыл бойы мектепте СӨС бойынша жұмыс жүргізілді.
" Нашақорлық,токсикомания және басқа да зиянды әдеттердің алдын алудын жұмыс тәсілдері және түрлері " атты сынып жетекшілер семинары өткізілді.
" Есірткісіз өмір сүру" ақпараттық плакат шығару, зиянды әдеттердің алдын алу бойынша сынып сағаттары, сабақтан тыс уақытта әумесерлік мінез-құлыққа жақын оқушыларды жұмыспен қамту туралы сынып жетекшілердің есептері .
Осы оқу жылында келесі іс-шаралар жүргізілді:
Қыркүйек және қазан айларында оқушылар медициналық тексеруден өтті , қараша айында балалар маскүнемдін алдын алу бойынша дәріс, желтоқсанда " Біз ЖҚТБ-ға қарсымыз " санбюллетнь шығару , қаңтарда "Біз туберкулез жайында не білуге тиіспіз?"
дөңгелек үстел , ақпан айында "Зиянды әдеттер", наурызда "Жеңіл жолмен табылған , бірақ
балалар азық-түлігі емес " әңгіме, бүкіл сәуір айы " Соқырлықпен күрес " және "Ғаламтор" тақырыптарына арналды. Сондай-ақ, ай сайын оқушылардың гигиена тазалығын, педикулез, қышыма және дерматомикозға тексеру жүргізілді .
2016-17 оқу жылының тәрбие жұмысы рейтинг қорытындысы бойынша:
Соңғы қоңырауға арналған салтанатты жиында, тәрбие жұмыс рейтинг қорытындысы бойынша мадақтамалар тапсырылды :
1а сынып - Сагимбаева Фатима, АйтжанДаниал, БолатбекАяулым,Сембай Жаннурым
2а-ДосмагамбетоваЖансая
2б- Алехина Лиана.
3а-Куанышбеков Дамир ,БахатбекЖанерке
4а-РыспековаАсылжан
4б-МажитГульназ, Балгабаева Сабина
5а-Бибулаева Жасмин, КаиржановаЖансая, РыспековСагыныш, Турсунова Жансая
6а-ИскаковаГуляим, ТасболатовАрлен, БейсекееваБифатима
7б-АбильдинаАриана
8а-ТлейханМахаббат, СартаеваРания
8б- Дьяченко Валентина, Хасенова Полина
9а- Сеитова Алия, СмагуловаАрай, КунжаксинаАдина
9б-КопешДиас,Ибраев Руслан, Спильный Даниил
10а-Бибулаева Меруерт, Ахметова Амина, ТурлубековаМадина
10б-Емельдяжев Вадим
Сондай-ақ, актерлік шеберлігі үшін: Асылбеков Темірлан және Зекиров Ерхан мадақтама қағазымен марапатталды
Сондай-ақ отбасыларға алғыс хаттар оқылды Сагимбаева Сания Хамидоллақызы -
1 " а" сынып
2а-ТасболатоваАсемгульКенжетаевна
3а класс-ЖумабайБаршагул
4б-Мажитова Ирина Васильевна
4а-ЖалбырМейрамгүл
5а- Шокыбаева Бахыт Камитхановна , Кусаинова Бахыт белсенді өмірлік ұстанымы, мектеп
және сынып өміріне белсенді қатысқаны үшін.
8б- Адамкина Карагоз Ермековна.
Жыл бойы сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмыстар жүргізілді.
Тамыз : ұйымдық отырысы өтті. Мектеп тәрбие жұмыс жүйесіндегі негізгі бағыттарды талқылау.Оқушылар және сынып ұжымының ықтимал диагностикалық зерттеулерін анықтау.
Лауазымдық жаңа нұсқасын бекіту және сынып жетекшінің нормативтік құжаттама
тізбесін анықтау.
Сабақтан тыс жұмыстар жоспарын бекіту және жаңа оқу жылына жауапты сынып жетекшілер тағайымдау. Қазан: Жеке тұлғалық қалыптасу кезеңдерін, бала сәтті өту үшін ұйымдастыруда педагогикалық мүмкіндіктерін пайдалану" .Оқушылардың оқу мотивтерін талдау.
Баланың тұлғалық дамуында табыс жағдай жасау. Сәтті оқитын балалармен жұмыс. Әдістемелік әдебиеттерге шолу.
Желтоқсан: " Оқушының адамгершілік, азаматтық-патриоттық ұстанымын, коммуникативті мәдениеттін қалыптастыру ". Сынып ұжымдарының диагностика сараптамасы. "Тең
мүмкіндіктер мектебі " тұжырымдаманы дамытуды іске асыруға ықпал ететін жаңа тәрбие технологиялары.
Ақпан: ашық сынып сағаттар талдауы. "Балаға педагогикалық қолдау жасау сенімді қарым-қатынас құралы ".
Сәуір: Сынып "Портфолиосы " байқау көрме. Тәрбие жұмысының мониторингі.
Оқушылардың тәрбиелілік деңгейі:
4-жоғары , 3- орташа , 2- төмен
1а-3,5
2а-3,8
2б-3,57
3а-3,6
4а-3,6
4б-3,8
5а-3,8
6а-3,8
7а-3,3
7б-3,7
8а-3,4
8б-3,9
9а-3,7
9б-3,6
10а-3,8
10б-3,7
1 орын -2а (Досмагамбетова Ж Ж), 8б (Уривская Л Н), 9а (Жумабай Б)
2 орын-1а (Хахтай Г), 3а (Каркенова А К) 9б (Жаксыбаева А К)
3 орын-4а (Абдрахманова С К), 4б (Жаканова А А), 5а (Заманбек А), 6а (Хаметова А А), 7б ( Куц Е А), 8а (Смагулова М Ш),10б (Куц Е А)
Мектептің жетекші рөл іәлеуметті кортамен өзара іс-қимылатқару, сондықтан біз үнемі тәрбие әлеуетті ортаны анықтаған , біртұтас тәрбие жүйесін құраймыз : АҚП директоры
Каскабаев Аскар Серікұлы 1 - сынып оқушыларына 65 000 теңгеге , Астана қ. кедендік капитаны Абденова Алма Сағындыққызы сомасы 10 000 теңгеге материалдық көмек көрсетті. Мектепке дайындықта педагогикалық ұжым 75000 теңге сомаға көмек көрсетті. Ауылдық округ әкімі Мухамеджанов Талгат Сейтджанович 22 000т. Осы оқу жылында педагогикалық ұжым қорынан аз қамтылған және көп балалы отбасы балаларына сомасында:13000 теңгеге көмек көрсетті. Барлығы : 117500 тенге.
Жаппай оқыту жұмысы келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылды:
1. Аз қамтылған отбасылармен, қорғаншылықта тұрған балалармен жұмыс 2.Тәуекел тобындағы балалармен жұмыс
3. Ыстық тамақты ұйымдастыру
4. Күнделікті оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.
Аз қамтылған, көп балалы, қамқорлыққа алынған отбасыларынан алынған 27 оқушыға
жалпыға бірдей білім беру қорынан ыстық тамақ үшін ақша бөлінген . Күнделікті тамақтандыру құны 170 тенге.
Көп балалы, аз қамтылған және жайсыз отбасыларды анықтау.
Жаппай оқыту бойынша рейдтер жүргізілді. Оқушылардың тамақтануын тексеру. Емтиханнан босатылған балаларды анықтау. Жазғы сауықтыру лагері ұйымдастырылуы, 9 сыныптарда кәсіби бағдар жұмысы .
5 еңбек тоқсаны:
Мектепте 2 маусым мектеп жанындағы лагерінің тілдік бағдарламасы жоспарланған. Әр маусым 18 күннен. Бірінші маусым 1-21маусым , жауаптылар Шокыбаева А К, Досмагамбетова Ж Ж, Фогус В Г, мектеп псхологы Шокубасова А М және медбике Ибраева А Н. Екінші маусым 22 маусымнан 12 шілдеге дейін. Жауаптылар Абдрахманова С К, Каркенова А К.
Сондай-ақ, жазғы еңбек практикасы жоспарланған.
29 мамырдан 20 маусымға дейін еңбек практикасы 10 сыныпта, күніне 6 сағаттан 20 күн, жауапты Куц Е А және М. Құрман.
1.06 - 16.06 аралығында 7 сынып оқушылары 14-күн 4 сағаттан, жауапты Каскабаева А .А . және Хурман Б.
19.06-29.06 аралығында 6 мен 5-сынып оқушылары 10 күн 3,5 сағаттан, жауапты Заманбек А
және Хаметова А. А.
03.07-18.07 аралығында 8 сынып оқушылары 14-күн 4сағат, жауапты Смагулова М Ш мен Уривская Л.Н.
11.08-26.08 аралығында 9 сынып оқушылары 14-күн 4 сағат , жауапты Оспанова А М Фогус .Г.
Оқу үздіктері : Каиржанова Жасая (5-сынып), Абильдина Ариана (7б), Сартаева Рания (
8 сынып), Дьяченко Валентина (8 сынып), Көпеш Диас (9сын), Сеитова Арай (9-сынып), Смагулова Арай (9-сынып), Амырканова Камила (9-сынып)- жазғы еңбек практикасынан босатылады . Сондай-ақ, денсаулық жағдайы бойынша босатылғандар :
Хасанова Полина (8-сынып), Сарсембаева Анеля (9-сынып), Көпеш Диас (9-сынып).
Жыл бойы барлық іс-шаралар мектеп сайтында көрсетілді.
Колутон орта мектебінің 2016-17 оқу жылындағы мектептің тәрбие жүйесінің жұмыс
тиімділігі 4 (жақсы) деп санауға болады.
Тәрбие жұмысын талдау барысында мынадай қиыншылықтар анықталды:
1. Оқушылардың өзін-өзі басқаруы әлеуметтік қызмет белсенділігіне ұмтылмады.
2.Сынып жетекшілер өздерінің тікелей міндеттеріне адалдықпен қарамады.
Қиындықтарды шешу бойынша ұсыныстар:
1.Көшбасшылар құрамын және олардың жұмыс түрлерімен әдістерін мұқият ойластыру.
2.Сынып жетекшілермен түсіндірме жұмыстарын жүргізу, өз жұмысына жауапкершілікпен қарамаған үшін жаза енгізілсін, мектеп қорына айып төлеу жазасы енгізілсін.