«Бекітемін»
Мектеп директоры
_________А.Аксеитова
«Колутон орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік
мекемесінің 2017-2020 жылдарға арналған
даму жоспары
№ п/п |
Бағыттары |
Міндеттері | ||
1 –кезең - 2017-2018 оқу жылы |
2 -кезең- 2018– 2019оқу жылы |
3 -кезең- 2019-2020 оқу жылы | ||
1. |
Басқару нысанындағы өзгерістер |
Мектеп жұмысының үрдісін - Әрбір оқушыға психологиялық ыңғайлы (комфорт) жағдай туғыздыруға бағыттау -оқушының ынтасы мен қызығушылығын арттырудағы тиімді әдіс-тәсілдерді қолдануға мүмкіндік жасау -оқушы мен мұғалімнің ғылыми-зерттеу және жобалау әрекеттерін қалыптастыру және дамыту |
Замануи деңгейдегі біртұтас оқыту-тәрбие үдерісін іске асыру |
Оқу-тәрбие үрдісіндегі біртұтастықты және сабақтастықты іске асырудағы әдіс-тәсілдер мен технологияларды сараптау, ең тиімділерін басшылыққа алу |
2. |
Оқыту және тәрбие берудегі қолданатын әдіс-тәсілдердегі өзгерістер |
Деңгейлік жаңашыл курстардағы қолданылатын технологияларды оқу үрдісіне сатылай енгізілуіне жағдай туғыздыру .Оқушының негізгі құзіреттіліктерін қалыптастыруды көздейтін технологияларды қарастырып,оқу үрдісіне енгізу . Қабілетті оқушымен жұмыс,оқушының өзін-өзі басқаруға бағытталған жұмыс бағдарламасын қарастыру |
Деңгейлік жаңашыл курстардың талаптарына сай сабақ талдау,сын-пікір жүргізу әдіс –тәсілдерін меңгеру . «Қабілетті оқушы», «Өзін-өзі басқару» бағдарламаларын іске асыру . |
Оқыту-тәрбие үрдісіндегі ең тиімді әдіс-тәсілдерін қорын жинақтау Оқушылардың оқу және шығармашылық қабілеттерінің даму мониторингін сараптау
|
3. |
Оқыту үрдісін ұйымдастырудағы өзгерістер
|
Оқытудың вариативтік бөлігінің түрленуіне және тиімді өткізілуіне мүмкіндік жасау Оқытудың бастауыш және орта буынындағы сабақтастықтың сақталуын қадағалау
|
Оқытудың бастауыш және орта буынындағы сабақтастықтың сақталуына жан-жақты сараптама жасау .Оқыту және тәрбие үрдісін жоғары деңгейге көтеретін ең тиімді әдіс- тәсілдерді,технологияларды анықтап алу |
Оқу-тәрбие үрдісіне сараптама жүргізу |
4. |
Сабақтан тыс жүргізілетін жұмыстардың ұйымдастырылуындағы өзгерістер |
ҚАЗАҚСТАН ЖАҢА ЖАҺАНДЫҚ НАҚТЫ АХУАЛДА: ӨСІМ, РЕФОРМАЛАР, ДАМУбағдарламасын жан-жақты талдау,сараптау,оқу үрдісіне енгізілуіне мүмкіндік жасау Мектеп жұмысына әлеуметтік серікетестерді қатыстыру |
«Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда: ӨСІМ, РЕФОРМАЛАР,ДАМУ» бағдарламасын тәрбие үрдісіне толыққанды енгізу |
Біртұтас тәрбие кешені мен кеңістігін құрастыру Бағдарламаның нәтижелігін сараптау , оқушыларды техникалық мамандықтарға бағыттау
|
5 |
Мектепішілік басқарудағы өзгерістер |
Мектепішілік кеңес мүшелерінің мектеп жұмысын басқаруға қатыстыру Жас мамандардың мұғалімдік қызметте тұрақтануына ықпал ету |
Оңтайлы басқару моделін құру |
Жаңашыл басқару құрылымының жұмысын сараптау Білім беру үрдісін басқару және білім беруді дамытуды ақпараттық , ғылыми – әдістемелік қамтамасыз етудің және ақпараттандыру жүйесін құрудың негізін салу |
6 |
Қызметкерлердің сапалық құрамындағы өзгерістер |
Мұғалімдердің жаңа деңгейлік курстарға қатысуының қажеттілігін анықтау |
Мұғалімдердің біліктілігін арттыру курстарға қатысуын, аттестациядан өтуін қамтамасыз ету |
Мұғалімдердің іс-тәжірибесін жинақтау |
7 |
Мұғалім қызметін ынталандырудағы өзгерістер |
Жаңашыл технологияларды оқу-тәрбие үрдісінде тиімді қолданушы, мектеп рейтингісіне басым үлес қосқан мұғалімдердің түрлі мадақтамаларға ұсынылуын қадағалау, іске асыру |
Мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін , мүмкіндіктерін іске асыруға жағдай туғызу |
Мұғалімдердің қызмет жағдайымен, оқу-тәрбие үрдісінің ұйымдастырылуымен қанағаттандырылғанын анықтау мақсатымен түрлі сауалнамалар жүргізу, нәтижесін мұғалімдер кеңесінде талқылау |
8 |
Материалдық-техникалық қамтамасыз етудегі өзгерістер |
Пән кабинеттерінің көрнекі құралдармен толықтырылуы, жаңашыл пернетақталардың кабинеттерге алынуына ықпал ету, кәсіптік бағдарлау кабинетін жабдықтау |
Бастауыш сынып кабинеттерінің технология,дене шынықтыру пәндеріне арналған кабинеттердің жаңа техникамен жабдықталуын қамтамасыз ету |
Оқыту –тәрбие үрдісін жаңа заман талаптарына сай жабдықталуын қамтамасыз ету |
9 |
Құқықтық жағдаяттардағы локальді актілердегі өзгерістер |
Мектептің даму бағдарламасын қарастыру,мектеп құжаттарына өзгерістер енгізу (локальные акты) |
Нормативтік-құқықтық базаның мерзімді жетілдіріп,толықтырып отыру |
Нормативтік-құқықтық базаны мерзімді жетілдіріп,толықтырып отыру |
10. |
Үштілділік |
Мұғалімдердің күнделікті сабақ жоспарына үш тілді сөздік деңгейде енгіздіру |
3 тілде сабақ беретін маман санын арттыру |
Оқытуда ағылшын тілін қолданатын мұғалімдердің үлесі - 30% |
11. |
Жаңартылған білім беру жүйесіне |
Мектеп мұғалімдерінің жаңартылған білім беру курсынан өтуін толық қамтамасыз ету |
жаңартылған білім стандарты бойынша білім беруді қамтамасыз ететін бағдарламаларға көшу. |
Жаңаша білім беру әдістерімен және бейіндік оқытуға біліктілік көтеру курсынан өтуін қамтамасыз ету-100% |
12. |
«e- learning» электрондық оқыту жүйесін құру |
Оқу үрдісін автоматтандыру. Электрондық жоспарлау |
Бірыңғай жетілдірілген электрондық оқулықты пайдалануды жүзеге асыру; |