"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      
"Ақмола облысы білім басқармасының  Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі          Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ                                                                                                      

Әлеуметтік желілер

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Химия, биология, география апталығы

19.04.2022

2022 ж. 11-15 сәуір аралығында мектепте химия, биология және география апталығы өтті. Оған 5-9 сынып оқушылары мен химия және биология (Құрман Б., Заманбек А.), география (Хурман М.) мұғалімдері қатысты.

Пән апталығының мақсаты:

  • Табиғи цикл объектілерін зерттеуге деген ынтаны арттыру;
  • Оқытылатын пәндер арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту;
  • Оқушылардың қоршаған ортаға ұқыпты қарауын насихаттау.

 Іс-шараларды дайындау кезінде мұғалімдер оқушылардың қызығушылықтарын, олардың жеке ерекшеліктерін, шығармашылық қабілеттерін ескерді. Компьютерлік презентациялар қолданылды, оқуда біріктірілген және жүйелік-әрекеттік тәсіл қолданылды.

Әр мұғалім оқытудың танымдық мотивациясын қалыптастыруда, балалардың көкжиегін кеңейтуде, жауапкершілікті, өзара көмек сезімін, серіктестікті, ынтымақтастықты тәрбиелеуде алға қойған мақсатына қол жеткізді.

"Ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп не өндіреді?" географиядан ашық сабақ.

Сынып: 7а.

Жаңа материалды зерттеу практикалық жұмыс түрінде жүргізілді.

Сабақтың материалы бағдарлама талаптарына сәйкес келді. Жаңа материалды оқу кезінде оқушылардың ойлау белсенділігі артты.Жаңа материалды түсіндіру сынып жұмысына негізделді. Оқушылардың өзіндік жұмысына көрнекілік, негізгісін бөліп көрсету, себеп-салдар байланыстарын анықтау ықпал етті. Сабақта оқулықпен, қосымша әдебиеттермен, атласпен, контурлық карталармен, сабақ материалдарымен, қабырға картасымен, презентациямен жұмыс жүргізілді.Сабақта пәнаралық байланыстар байқалды: әдебиетпен, математикамен,биологиямен, тарихпен.Проблемалық жағдай қолданылды.

Оқушылардың логикалық операцияларды игеруіне назар аударылды: салыстыру, талдау, дәлелдеу, қорытынды жасау.

  Сабақтың әртүрлі кезеңдерін жүзеге асыру уақыты дұрыс жоспарланды.

Жаңа материалды бекіту кезінде Синквейн, еркін микрофон әдісі қолданылды.

Рефлексия оқушылармен әңгімелесу түрінде өткізілді, оқушылар атқарылған жұмыстардан алған әсерлерімен бөлісті, сабақ барысында туындаған қиындықтарды атап өтті.

Сабақ оқушылар үшін қызықты және қол жетімді ақпаратқа толы болды. Оқушылар өте мұқият болды. Сабаққа жұмыс тәртібі қатысты. Бұл сабақтың артықшылығы-оқушылардың өздерін жаңа материалды оқуға тарту. Сабақта көптеген оқушылар осы сабақтың мазмұнына кіретін барлық негізгі компоненттерді едәуір дәрежеде біледі.

Сабақтың мақсаты орындалды, сабақ жоспары орындалды, материал оқушыларға қиындық тудырмады, өйткені сабақ оқу материалының талаптарын ескере отырып ойластырылды.Үй тапсырмасы барлық студенттерге қиындық туғызбайды, өйткені мұғалім оны орындау туралы толық нұсқаулық берді.

 

«Қышқылдар» тақырыбындағы химия пәнінен ашық сабақ.

Сынып:8а

Сабақ ұйымдастырушылық кезеңнен басталады, оның міндеті – оқушыларды сабақта жұмыс істеуге дайындау. Сабақтың бұл кезеңі қысқа болса да, оқушыларды сабаққа тез қосуға мүмкіндік береді.

Келесі кезең - бұрын зерттелген тақырыптарды қайталау. Мұндағы міндет-білімдегі олқылықтарды анықтау және оларды жою, білім мен дағдыларды жетілдіру, жаңа тақырыпты қабылдауға дайындалу.

Жаңа білімді игеру кезеңі сабақтың тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін хабарлаудан басталды. Балалар химия курсының маңызды теориялық мәселелерін білетіндіктен, мұғалім осы сабақтың оқу материалының көп бөлігін дедуктивті түрде оқытқанды жөн көрді. Ол үшін оқушыларға сұрақтар ұсынылады, оларға жауап беру кезінде оқушылар бұрын алған білімдерін тартады және сонымен бірге жаңа материалды оқиды,презентацияны қорғайды. Сонымен қатар, бұл дидактиканың ғылым мен қол жетімділік сияқты маңызды принциптерін қолдануға мүмкіндік береді. Сабақта достық жағдай орнады. Сабақтың жағымды эмоционалды көңіл-күйі сақталды, бұл оқушылардың пәнге деген танымдық қызығушылығының дамуына ықпал етеді.

Жоғары өнімділік және достық психологиялық атмосфера, сабақта қызығушылық АКТ қолдану, тәжірибе жүргізу, материалды эмоционалды ұсыну, іс-әрекеттің өзгеруі және сабақтың қарқыны есебінен тапсырмалардың әртүрлілігіне байланысты сақталды.

Сабақтың соңғы кезеңі қорытындылау, оқушылардың іс-әрекетіне түсініктеме беру болып табылады.

«Алкандар» тақырыбындағы химия пәнінен ашық сабақ.

Сынып:9б

Мұғалімнің басты даму міндеті-балаларға білім беру процесінің белсенді қатысушысы болуға мүмкіндік беру, оларды логикалық ойлауын дамыту үшін проблемалық жағдайларды шешуге қосу және оқу іс-әрекетін өзгерту және сабақтың жеке кезеңдерін көрсету арқылы назар аудару. Негізгі мақсат (оқушылар үшін) – спирттер молекулаларының құрылымын және оқушыларға олардың қолданылуы туралы белгілі ақпаратты талдау негізінде практикалық іс-әрекет процесінде спирттердің қасиеттерін болжау және болжамды эксперименттік растау. Іс - әрекет тәжірибесін қалыптастырумен байланысты негізгі міндет-оқу эксперименті арқылы оқушының жеке тәжірибесін байыту және спирттердің қасиеттерін логикалық құралдармен белгілеу.

Білімді меңгеру деңгейін тексеру үшін оқушылар спирттердің изомериясы мен номенклатурасын меңгеруді бақылайтын тапсырманы орындады: базалық деңгейден басқа күрделілік деңгейінің жоғарылатылған қосымша тапсырмасы ұсынылды. Сабақта осы әдістердің үйлесуі жоғары тиімділікті көрсетті. Сабақта оқушылардың оңтайлы жұмысына сабақтың әртүрлі кезеңдерінде оқу іс-әрекетінің түрлерін кезектестіру арқылы қол жеткізілді. Осының барлығы оқушылардың шамадан тыс жүктелуінің алдын алуды қамтамасыз етті.Үй тапсырмасын орындау бойынша нұсқаулыққа ерекше назар аударылды, өйткені ол тақырыпты жалпы түсінуді қажет етеді.

Қорытынды кезең сабақ нәтижелерін бағалау, қорытындылау және оқушылардың іс-әрекетіне түсініктеме беру болды.

Биология пәнінен өткізілген «Қызықты биология» тақырыбындағы сыныптан тыс іс-шарасы.

Сынып: 7б-9б

 

Міндеттері: оқушылардың қоршаған табиғатқа деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін ояту, онымен қарым-қатынас жасауға үйрету; жүйелі ойлауды, байқағыштықты дамыту; оқушылардың биология және экология бойынша білімдерін тереңдетуге ықпал ету; табиғатқа адамгершілік көзқарасты, барлық тіршілік иелеріне жауапкершілікпен қарауды тәрбиелеу.

Сабақтың мақсаты орындалды, міндеттер орындалды.

Осы сынып оқушыларының ерекшеліктері ескерілді. Балалардың белсенділігі жақсы болды, барлық балалар талқылау мен оқу процесіне қосылды, пассивті балалар болмады. Мұғалімнің сөзі дұрыс және сауатты, студенттермен қарым-қатынас мейірімді болды. Мұғалім мен оқушылардың өзара әрекеттестігі айқын байқалды. Іс-шарадағы психологиялық атмосфера мейірімді болды. Іс-шара барысында ұжымдастыру рухы болды. Іс-шараның әртүрлі кезеңдерінде оқушылардың белсенділігі жоғары болды.

Формалар мен әдістер қолданылды: ауызша-әңгіме, проблемалық сұрақ - "Түймедақ" ойыны, "атын тап"жұмбақтары( жануарлар, өсімдіктер); көрнекі әдістер-мультимедиа, презентациялар құзыреттілікті қалыптастыру үшін құралдар қолданылды:

- ойын

- көрнекі материал

- компьютерлік презентация

- студенттердің өзіндік жұмысы.

Әр қойылым иллюстрациялық материалдармен сүйемелденді. Жүргізуші залмен диалог жүргізді. Осылайша, тақырыпты талқылауға барлық қатысушылар қатысты. Кіші Отанға, отбасына, достарына, жануарларға және өмірдің басқа да өзекті мәселелеріне деген көзқарас сияқты тақырыптар қозғалды.

Кездесу нәтижесінде білім алушылар өмір керемет деген қорытындыға келді, мұны тек байқай білу, шығармашылық бастаманың дамуына өз үлесін қосу керек. Іс-шараның мақсатына толық көлемде қол жеткізілді.

«Экология-денсаулық кепілі»  тақырыбындағы дөңгелек үстел.

Сынып:5а-8а

Мақсаты: табиғатқа жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру, экологиялық ойлауды дамыту. 
Міндеттері: 
- оқушыларды табиғатқа адам әсерінің салдарымен таныстыру;
- туған табиғатқа деген сүйіспеншілікті тәрбиелеуге ықпал ету; 
- экология бойынша оқушылардың білімін толықтыру. 

 

Сабақтың әдістері ойын түрінде болды, ойын жаттығуларына негізделді, "бақша" моделін қолдану қызықты ойын түрінде негізгі оқу міндетін жүзеге асыруға көмектесті - балалардың көкөністер мен олардың өсу орны туралы түсініктерін қалыптастыру. Мұғалімнің рөлі егжей-тегжейлі жауаптар беруге үйретілді. Бұл оңтайлы нәтижеге қол жеткізуге көмектесті. Әрбір сәті айналысу мұғалімі тырысты жіберуге оқушылардың шешімдер іздеу мәселелері, көмектесті сатып алуға-жаңа тәжірибе, жандандыру, дербестік және қолдауға, оң эмоциялық көңіл-күй. Іздеу, проблемалық жағдайларды жасау балалардың ақыл-ой және сөйлеу белсенділігін арттырды. Сабақта балалармен жұмыс жасаудың ерекшелігі жеке тұлғаға бағытталған тәсілде көрінді. Балалар жеке және ұжымдық түрде алынған ақпаратты талдауға, ең бастысы бөлуге үйренді. Әр блоктан кейін олар қорытынды жасады, оқушылардың алдына қойылған сабақ мақсаттарына сәйкес қорытынды жасады.

Бұл кезеңде мұғалім балаларға зерттелетін тақырып аясында экологиялық проблемаларға белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастыруға, табиғат әлеміне ұқыпты қарауға тәрбиелеуге тырысты. Зерттеу барысында басқа пәндермен: физика, биология, бейнелеу өнерімен байланыс орнатылды. Екінші кезеңнің соңында өткен материалды бекіту үшін тапсырмалар берілді, жануар мен болжам арасындағы қатынасты ойластырды.

Просмотров: 187


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст