Пән |
Сөйлеуді дамыту |
||||
ТАҚЫРЫБЫ:
|
Ас атасы – нан |
||||
Күні: 17. 04. 2019ж. |
Педагогтің аты-жөні: Каркенова А.К. |
||||
Мектепалды даярлық топ |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
ҰОҚ оқытылу мақсаты |
0.1.1.1 Сөздер мен фразадағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау. 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.6.1 Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу |
||||
Күтілетін нәтиже |
Барлық тәрбиеленушілер: Сөздер мен фразадағы дыбыстарды дұрыс дыбыстайды. |
||||
Көпшілік тәрбиеленушілер: Нанның дастарқанға келу жолын тізбектеп айтып бере алады. |
|||||
Кейбір тәрбиеленушілер: Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсінеді, мағынасы бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолданады. |
|||||
Тілдік мақсат |
Тәрбиеленушілер: Сөздердің мағыналарын түсінеді. Сөздік қорын кеңейтеді. Көптілділік: нан – хлеб – bread Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: дәнді дақылдар, ұн өнімдері, қара нан, ақ нан. Пікір алмасу сұрақтары: Нанның қандай түрлерін білесіңдер? Нанның адамға пайдасы қандай? Қырман деген не? Диқаншының жұмысы қандай? Диірменде не шығарылады? Наубайханада не пісіреді? |
||||
Өткен ҰОҚ алған білім |
Көгөністер мен жемістердің пайдасы туралы айтып бере алады. |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
І.Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 минут
|
(Ө) Шаттық шеңбері Аспанымыз ашық болсын, Нан көп болсын. Анамызаманболсын Балалар дос болсын.
|
|
|||
ІІ.Мақсатты болжам. 3-5 минут
ҰОҚ ортасы ІІІ.Тақырып бойынша жұмыс. 6-27 минут |
Жұмбақ шешейік. Ұзын мұртты сарылар, Қойынында дәні бар. (Бидай)
Талқылау барысында сабақ нан туралы болады деп болжамдайды. – Бидай қайда өседі? – Бидайдың басында не болады? Әліппе-дәптермен жұмыс: 1-тапсырма. Педагог өлең оқиды. Өлеңде не туралы айтылады?
Дән Жарып шыққан қауызын, Дән - өмірлік азығың. Жегеніңде ақ нанды Нәрге толар ауызың. Ерте тұрып ақ таңнан Қара жерге нәр құйған, Айналайын диқаннан Егін егіп, нан жиған. (Әнуарбек Дүйсенбиев – Өлеңде не туралы айтылады? – «Жарып шыққан қауызын» дегенді қалай түсінесің? – Бидай – қауызды жарып шығады. – Егінді кім өсіреді? Әліппе-дәптермен жұмыс 2-тапсырма. Нанның дастарқанға келу жолын ретімен әңгімелеп айтып бер.(суреттерді пайдаланып анның дастарханға келу жолын түсіндіру) – Нан жасау үшін қанша мамандық иелері еңбек етеді? ( диірмен, наубайхана Көптілділік: нан – хлеб – bread Далада өсетін дәнді дақылдармен тақтадағы суретке қарап таныстыру. Арпа, бидай, сұлы, жүгері – бұлар дәнді дақылдарға жатады. Егістік далада өсетіндіктен дәрумендерге бай, организмге пайдалы. Дәнді дақылдардың барлығынан ұн жасалады. Әртүрлі дәннен әртүрлі нан жасайды, оларды «нан өнімдері» дейді. – Ұннан жасалатын өнімдерді не дейміз? – Олар несімен пайдалы? – Қандай нан түрлерін білесің?
|
|
|||
|
Әліппе-дәптермен жұмыс: 3-тапсырма. Нан түрлерін ата, бидайдан басқа қандай дәнді дақылдарды білесің? Егер нан ақ болса, ... (ақ бидайдан) Егер нан қара болса, ... (қара бидайдан) Тағы қандай нан болады? 4-тапсырма. Мақалдардың мазмұнын түсініп ал. Ас атасы – нан. Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей. Нан болса, ән де болады. Арпа-бидай ас екен, Алтын-күміс тас екен. Педагог балалармен бірге мақалдардың мағынасын талқылайды. Ойын: «Сөйлемді жалғастыр». Бидайды егіп, күтіп-баптайтын адам - ... . Піскен бидайды жинайтын техника - ... . Бидайдан ұн тартатын жер - ... . Ұннан нан пісірілетін жер - ... . |
Әліппе-дәптер Әліппе –дәптер Сюжеттік суреттер
Диқаншы Комбайн Диірмен
Әліппе-дәптер |
|||
ІV.ҰОҚ қорытындысы. Рефлексия 28-30 минут |
Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды. (Ө) Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап қорыту. Балалардан бидай дәндерін түсті қарындашпен бояуын сұрау: Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен; Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен; Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен. |
Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар |